Alegeți țara de livrare

Reclamații și retururi

Reclamații și retururi

Este ceva în neregulă cu produsul comandat, sau pur și simplu nu este pe placul tău? Fii fără griji! Te vom sfătui cum poți reclama bunurile sau te vom ajuta să le returnezi cu ușurință.

Doresc să fac o reclamație privind mărfurile sau transportul

Oferim numai produse de calitate de la branduri de încredere. Dacă produsul achiziționat nu funcționează corect sau dacă coletul a fost deteriorat pe timpul transportului, vom aranja o reparație rapidă, o înlocuire sau rambursarea plății.

Fă o reclamație

Doresc să mă retrag din contract și să returnez produsul fără a da un motiv

Te poți retrage din contractul de cumpărare în termen de 14 zile, în sensul că returnezi bunurile achiziționate în magazinul nostru electronic, fără a oferi un motiv.

Returnează mărfurile
Cum pot lua legătura cu Departamentul de Reclamații?
Puteți contacta Departamentul de Reclamații la telefon la: +40 317 800 204 sau trimițând un e-mail la: reclamatii@muziker.com. Suntem disponibili zilnic 8:00 - 16:00.
Cum depun o reclamație?
Faceți clic pe acest link, selectați tipul de reclamație și inițiați procesul de soluționare a reclamației.
Cât timp durează soluționarea unei cereri?
Tratăm reclamațiile imediat, dar nu mai târziu de 30 de zile, în cazul unei firme, în termen de 60 de zile.
Care sunt regulile de depunere a unei reclamații?
Termenii și condițiile generale pe care le urmăm sunt disponibile pe pagina web Termeni și condiții. Poți citi procedura detaliată de reclamație AICI dacă faci cumpărături în calitate de consumator/persoană fizică. Dacă cumperi pe firmă, utilizați linkul AICI.
Cum procedez pentru returnarea mărfurilor?
Poți să te retragi din contract și să returnezi bunurile fără a indica un motiv în termen de 14 zile de la momentul în care tu sau o persoană desemnată de tine preluați bunurile. Acest drept se aplică numai clienților magazinului nostru electronic și nu se aplică achizițiilor din magazinele noastre fizice. După această perioadă de 14 zile, doar clienții-consumatori care au creat comanda în calitate de membri ai sistemului de loialitate al Muziker Smile au dreptul de a se retrage din contract. Unul dintre avantajele de a fi membru al Muziker Smile este ca te poți retrage din contract chiar si dincolo de perioada legală, pana la 30 de zile din ziua in care tu sau o persoana desemnata de tine a primit marfa. Dacă îți exercitezi dreptul de a returna bunurile în această perioadă extinsă, adică între a 15-a și a 30-a zi de la data livrării mărfurilor, îți vom rambursa plata sub forma unui voucher pentru următoarea achiziție din magazinul nostru electronic. O altă opțiune de returnare a bunurilor (retragerea din contract) după expirarea perioadei legale de 14 zile este achiziționarea serviciului nostru suplimentar Returnare extinsă a mărfurilor. Datorită acestui serviciu, o persoană fizică poate returna mărfurile în orice moment până la 60 de zile, iar o persoană juridică până la 30 de zile. Serviciul se aplică doar produselor selectate și îl poți achiziționa doar împreună cu anumite bunuri. După returnarea bunurilor, îți vom returna suma plătită de achiziție sub forma unei plăți în numerar. Poți găsi mai multe informații în secțiunea Dreptul statutar de retragere .
Mă pot retrage din contract dacă fac o achiziție în numele unei companii?
Da, chiar și compania poate returna mărfurile în termen de 14 zile.
Cine suportă costul expedierii mărfurilor returnate?
Returnarea mărfurilor înapoi la depozitul nostru este în întregime responsabilitatea dumneavoastră. Acest lucru se aplică și costurilor implicate.
Poți comanda pentru mine un curier pentru a returna produsele pe care vreau sa le trimit înapoi?
Da. Contra cost, vom comanda un curier pentru dvs. la o anumită dată pe care o alegeți. Alternativ, puteți duce pachetul la orice punct de colectare Packeta (nu RoSamedayBox) . Puteți alege serviciul ca parte a creării unei cereri de retragere din contract.
Unde trimit bunurile pe care vreau sa le returnez?
Înainte de a returna mărfurile, ambalează-le corespunzător și scrie numărul cererii de retragere sau al reclamației pe ambalajul exterior de transport al coletului, sau pe eticheta cu adresa noastră. Acest lucru ne va permite să vă identificăm rapid coletul când sosește. Bunurile returnate vor fi trimise la această adresă:
Muziker (Return),
P3 2, 1102 Lozorno,
900 55 Lozorno, Slovacia.
Dar aveți grijă! Nu putem fi trași la răspundere pentru starea în care primim coletul dvs. de la transportator. Prin urmare, înainte de a împacheta mărfurile pentru expediere, dezasamblați mărfurile pentru a restabili starea în care v-au fost livrate și umpleți cutia în sine cu material de protecție care va proteja marfa de orice deteriorare în timpul transportului. Dacă oricum se întâmplă ceva cu transportul dumneavoastră în drum spre noi, contactați rapid transportatorul căruia i-ați predat coletul și solicitați daune.
Vreau să înlocuiesc produsele (e.g. datorită mărimii greșite). Ce ar trebui să fac?
Nu acceptăm schimbul direct al bunurilor pentru alte bunuri. În orice caz, poți returna produsele ca făcând parte din retragerea ta din contract. Completează formularul nostru online și urmează instrucțiunile, pe care ți le vom trimite pe email. Dacă te interesează alt produs, trebuie să creezi o comandă standard.
Pot returna orice tip de marfa?
Cu siguranță, nu. Legea definește exact ce categorii de bunuri nu pot fi returnate. De exemplu, discuri, software, produse digitale, căști intra-auriculare, lamele pentru instrumente de suflat și altele asemenea. Enumerăm toate categoriile în Termenii și condițiile noastre.
Când primesc rambursarea bunurilor returnate?
Rambursăm plata pentru mărfurile returnate sau emitem un voucher de aceeași valoare în cel mult 14 zile de la primirea coletului și inspecția mărfurilor returnate. După verificarea produselor returnate, vei primi un email de confirmare că transportul a fost livrat și verificat. Pentru a procesa bunurile returnate ca urmare a retragerii din contract, avem prin lege, 14 zile de la data recepționării în depozit. Vei primi banii înapoi prin aceeași metodă prin care ai făcut plata către noi. În cazul plăților expres (PayPal, card, Apple Pay etc.), banii vor fi creditați în contul dumneavoastră în termen de 3 zile lucrătoare. Transferul bancar durează de obicei 4-5 zile lucrătoare.