Alegeți țara de livrare
Utilizăm module cookie pentru a asigura funcționalitatea site-ului nostru web. Odată ce consimțământul este acordat, le folosim pentru a analiza traficul și pentru a personaliza publicitatea pe platforme de publicitate terțe, întotdeauna în conformitate cu politica noastră de protecție a datelor personale.
Angajamentul nostru nu se încheie o dată cu livrarea produselor
Foarte puține magazine online beneficiază de un centru de service autorizat. Noi, la Muziker, dorim să asigurăm clienților noștri servicii de calitate încă de la primul contact și să păstrăm această experiență pozitivă și în următorii ani. Angajamentul nostru nu se încheie în momentul achiziției. Știm că a lăsa o impresie bună, de durată, nu înseamnă doar a oferi la prețuri rezonabile o selecție largă de bunuri de calitate pentru mai multe activități de petrecere a timpului liber, ci și comunicarea rapidă, consilierea pentru clienții noștri din 26 de țări UE, dar și asigurarea plăților securizate, cât si livrarea bunurilor la timp. Oferim suport clienților noștri înainte și după cumpărare.
Centrul nostru de reclamații are propriul service autorizat, capabil de reparații rapide și profesionale. Pentru a ne putea îndeplini angajamentele pentru întreaga perioadă de garanție și ciclul de viață, fără întârzieri nejustificate, avem propria noastră echipă de reparatori, electroniști și testeri profesioniști cu experiență. Service-ul nostru este autorizat să repare peste 30 de mărci de renume. De asemenea, lucrăm cu alte service-uri autorizate pentru mai mult de 160 de mărci. Puteți conta pe experiența noastră!
Noi vindem numai produse de înaltă calitate, dintre care majoritatea sunt supuse inspecției înainte de expedierea din centrul nostru de distribuție. Cu toate acestea, dacă în ciuda eforturilor noastre ceva nu este în regulă, produsul achiziționat este defect, aveți dreptul de a solicita garanție. Cum deschid o reclamație?