Alegeți țara de livrare

Reclamație

Alegeți tipul de reclamație in functie de problema pe care o are produsul. În urma completării formularului veți primi o confirmare pe e-mail. Vă rugăm să tipăriți și să- puneți în pachet împreună cu produsul reclamat. Când vom primi bunurile dvs. reclamate, vom putea identifica imediat ce reclamație este și ce ar trebui să facem în acest sens. Astfel, vom economisi mult timp.
Este mult mai ușor pentru acei clienți care aveau cont de client atunci când au comandat mărfurile. Conectați-vă cu numele de utilizator și parola și veți găsi bunurile despre care doriți să faceți reclamație în Agenda de afaceri. Aici puteți depune o nouă reclamație și puteți completa doar câteva date. Orice altceva va fi deja completat.

Vreau să depun o reclamație


De asemenea, vă puteți depune reclamația în orice magazin Muziker, unde este posibil să primiți bunurile reclamate, cu privire la produsele vândute în acel punct de vânzare. O altă opțiune este să depuneți o reclamație prin e-mail la reclamatii@muziker.com. Ca răspuns la solicitarea dumneavoastră, veți primi instrucțiuni despre cum să procedați. Condițiile detaliate de garanție sunt publicate la Politica de reclamații pentru consumatori și la Politica de reclamații pentru persoane juridice.