Alegeți țara de livrare
Utilizăm module cookie pentru a asigura funcționalitatea site-ului nostru web. Odată ce consimțământul este acordat, le folosim pentru a analiza traficul și pentru a personaliza publicitatea pe platforme de publicitate terțe, întotdeauna în conformitate cu politica noastră de protecție a datelor personale.
Înainte de a ne contacta, te rugăm să vizitezi Întrebări frecvente. Acolo vei găsi informații utile despre comenzi, livrare, reclamații, retururi și alte subiecte importante. Astfel, vei putea rezolva cererea ta imediat - fără a aștepta o conexiune sau un răspuns.
FAQ – Întrebări frecventeDacă ai întrebări, nu ezita să ne contactezi. Dar înainte de asta, aruncă o privire în FAQs, poate găsești răspunsul.
Chat pe site, e-mail, telefon sau Facebook – acestea sunt canalele de comunicare prin care o echipă de oameni isteți vor fi bucuroși să te asiste în alegerea produsului potrivit pentru tine sau prietenul tău, sa te îndrume dacă întâmpini vreo problemă cu comanda sau plata.
Vei primi răspunsuri bine fondate de la profesioniști în domeniu, la întrebările tehnice despre produse. Abia așteptăm să vorbim cu tine!
Program de lucru (cu excepția sărbătorilor): Luni - Vineri 9:00 - 17:00
(+421 232 179 733)
Ești mulțumit cu comanda ta sau ai primit un cadou neașteptat? Sau ceva anume a cauzat nemulțumirea ta?
Mulțumirea clienților noștri este pe primul loc, așa că lasă un feedback. Ne plac aprecierile și critica constructivă ne dezvoltă.
Produsul pe care l-ai comandat are o defecțiune sau e stricat? Am trimis produsul greșit, ai primit o comanda incompletă sau nu ai primit comanda deloc? In acest caz, trebuie sa ne înștiințezi imediat prin formularul de reclamații. Colegii din departamentul de reclamații vor face tot ce este posibil sa rezolve această situație în favoarea ta.
Program de lucru (cu excepția sărbătorilor): Lun - Vin 8:00 - 16:00
Nu îți place ce ai cumpărat? Te poți retrage din contract în 14 zile. Aceasta perioadă începe din momentul primirii produselor. Dreptul de retragere se aplică doar cumpărăturilor din e-shopul Muziker, a.s. și nu se aplică cumpăraturilor din magazinele noastre fizice. Dacă ești membru al clubului Muziker, ai dreptul la o perioadă de retragere extinsă de 30 de zile de la primirea produselor. Dacă ești persoană juridică poți de asemenea să te retragi din contract în 14 zile de la primirea produselor.
Program de lucru (cu excepția sărbătorilor): Lun - Vin 8:00 - 16:00
Chitare, tobe, jachete, vâsle, discuri LP și multe altele. Poți testa si cumpăra toate aceste lucruri în magazinele noastre. Oamenii noștri sunt pregătiți să îți dea sfaturi grozave și să te îndrume în mod corect ca sa fii satisfăcut 100% cu achiziția ta. Magazinele noastre servesc de asemenea ca puncte de colectare pentru comenzile online. Așa că vizitează-ne!
La Muziker, oferim mereu super premii, așa că să nu-ți pară rău dacă nu câștigi astăzi. Dar concursul pentru chitara electrică a luat sfârșit și nu ne rămâne decât să anunțăm câștigătorul.
Vrem să punem sentimente bune în fiecare cutie pe care o trimitem din depozitul nostru și în fiecare cumpărătură din magazin. Echipa noastră de marketing este aici să ajute clienții să se asigure că Muziker a fost alegerea potrivită. Fiecare client este unic, de aceea ne străduim să creăm o atmosferă în care toată lumea se simte confortabil. Comunicăm prin imagini, text, video și glume pe care dorim să le spunem. Continuăm să creăm o comunitate de clienți pentru care Muziker este un brand popular și un magazin unde este o placere să te întorci de fiecare dată.
Așa cum spune și numele, departamentul nostru este dedicat oamenilor si culturii corporatiste. Fiecare companie este în primul rând și cel mai important, alcătuită din oameni, de aceea știm că cei satisfăcuți și motivați se dezvoltă nu numai ei înșiși ci întreaga companie Muziker. Suntem aici să îi ascultăm, să îi sfătuim sau să îi ghidăm pe drumul cel bun. Nu suntem tradiționalul HR pe care îl știți din majoritatea companiilor care este dedicat minimului necesar în ce privește administrația, ex: salarii speciale, contracte sau recrutare. Dimpotrivă, suntem departamentul care acompaniază fiecare coleg în călătoria sa la Muziker. Misiunea noastră este să participăm în a co-crea un mediu în care angajații noștri sunt fericiți și au oportunități de creștere atât personală cât și profesională - de aceea și subiectele pe educație, bunăstare și leadership sunt foarte importante pentru noi. Munca noastră include de asemenea o selecție a viitorilor colegi, deci dacă ești interesat să lucrezi cu noi, ne vom bucura să te întâlnim și să îți fim de folos.