Acești Termeni și Condiții se aplică la toate achizițiile online efectuate de clienți (afaceri sau consumatori) în magazinul nostru online ("e-shop") și furnizate de Muziker, a.s. ("Muziker"). Un consumator este orice persoană care încheie un act juridic în scopuri care nu pot fi atribuite în principal niciunei meserii sau licențe de comerț. O afacere este o persoană fizică sau juridică sau un parteneriat, cu capacitate de exercițiu, care la încheierea unei tranzacții legale acționează în exercitarea profesiei sau activității sale.
La cumpărarea unui produs se încheie un contract între client și Muziker. Pentru întrebări, cereri și obiecții contactați Serviciul cu clienți în timpul orelor de lucru.
Linie gratuită
Complimente, puncte slabe, sugestii de îmbunătățire
Catalogul de produse din magazinul online nu constituie o ofertă din punct de vedere juridic. Este doar un catalog online neobligatoriu a gamei de produse disponibile.
Muziker nu garantează acuratețea sau caracterul complet al informațiilor furnizate pe site-ul său. Muziker își rezervă dreptul de a face modificări și de a corecta greșelile pe site-ul muziker.ro în orice moment.
Făcând clic pe "Trimite comanda", clientul se angajează din punct de vedere legal să cumpere bunurile din coșul său de cumpărături.
Vânzătorul va accepta în mod obligatoriu propunerea de a încheia contractul fără întârzieri nejustificate, de obicei în termen de două zile lucrătoare de la plasarea comenzii, după ce a verificat disponibilitatea produselor, valabilitatea prețurilor și data de livrare a mărfurilor solicitate de cumpărător. Acceptarea obligatorie se va face prin e-mail marcat ca „Confirmat” sau printr-o declarație similară, identică din punct de vedere semantic. În cazul în care este detectat un preț mai mare, vânzătorul va cere cumpărătorului să fie de acord cu modificarea prețului înainte de confirmarea comenzii. Contractul de cumpărare se încheie numai atunci când cumpărătorul își dă acordul pentru modificarea prețului și atunci când vânzătorul confirmă comanda.
Mesajul automat de confirmare a inregistrarii comenzii de catre vânzător, care este trimis la adresa de e-mail a cumparatorului imediat dupa plasarea comenzii, are doar scop informativ. Acesta este trimis cumpărătorului pentru a-l anunța pe cumpărător că a fost înregistrată comanda și nu va fi considerată o acceptare obligatorie de către vânzător a propunerii de încheiere a contractului.
Clientul are dreptul de a se retrage din contract fără a da niciun motiv în termen de 14 zile. Perioada de retragere este de 14 zile de la data la care clientul sau o persoană terță desemnată de către client (alta decât transportatorul) primește bunurile achiziționate.
Un client care este, de asemenea, membru al Muziker Club are dreptul la o perioadă extinsă la 30 de zile a dreptului de retragere din contract, dincolo de perioada normală de 14 zile stabilită prin lege. În această perioadă prelungită, își poate exercita dreptul de a restitui mărfurile fără să dea vreun motiv. Atenție! Acest drept se aplică doar pentru produsele nedeteriorate, cu ambalajul original. În cazul în care inspecția operatorului nu dezvăluie nicio discrepanță a stării mărfurilor returnate în aceste condiții, operatorul va oferi membrului clubului un voucher egal cu prețul mărfurilor menționate în documentul de vânzare, pe care membrul clubului îl poate folosi exclusiv pentru cumpărarea altor bunuri. Retragerea din contract în perioada prelungită este exclusă în cazul acelor tipuri de mărfuri care sunt specificate în acest context în dispozițiile privind excluderile din acești termeni și condiții. Dreptul la o perioadă extinsă de retragere de 30 de zile este atribuit doar consumatorului care este membru al Muziker Club și nu este o persoană juridică.
Cumpărătorul are dreptul de a se retrage din contract în termen de 14 zile de la data primirii mărfii, indiferent dacă are statut de consumator sau de societate comercială.
Cumpărătorul care este o entitate comercială nu are dreptul de a se retrage din contract dacă bunurile au fost utilizate în orice fel, dacă au fost deteriorate, despachetate sau dacă nu poate livra vânzătorului bunurile în ambalajul original. Într-un astfel de caz, vânzătorul fie nu va accepta retragerea din contract, fie, în cazul acceptării retragerii, suma ce urmează a fi rambursată de către vânzător va fi redusă cu cheltuielile necesare pentru a readuce bunurile la starea inițială sau cu diferența dintre valoarea mărfurilor noi și valoarea mărfurilor returnate. Drepturile cumpărătorului-consumator nu sunt afectate de această prevedere.
Daca retragerea din contract se face de catre un cumparator care este consumator, mărfurile pot fi utilizate pentru a determina natura și caracteristicile lor, dar nu trebuie să existe o uzură aparentă. Clientul este responsabil pentru păstrarea mărfurilor în condiții de siguranță, ferite de murdărire sau daune. Este necesar să ne gândim la costurile pe care le vom avea pentru a readuce mărfurile la starea inițială. Cumpărătorul este obligat să ramburseze vânzătorului costurile asociate restabilirii mărfurilor și daunelor cauzate mărfurilor (de exemplu, conținut incomplet, bunuri uzate sau murdare etc.). Veți evita perceperea acestor taxe dacă veți readuce mărfurile la starea inițială (curățare, ambalare corespunzătoare, componente complete, etc.).
În cazul bunurilor de larg consum (de ex. corzi, fețe de tobă, bețe de tobă, agenți de curățare, etc.), retragerea poate fi aplicată numai dacă cumpărătorul livrează bunurile ambalate în ambalajul original intact sigilat, nedeteriorat și neutilizat.
Pentru a-și exercita dreptul legal de retragere, clientul trebuie să notifice companiei Muziker decizia de retragere din contract printr-o declarație clară.
Metodele recomandate pentru a vă exprima intenția de a vă retrage din contract pot fi găsite pe acest website.
Va rugăm să imprimați și să completați formularul de retragere și să-l trimiteți împreună cu bunurile returnate, altfel expedierea nu va putea fi identificată corect.
În cazul exercitării dreptului de retragere, se consideră suficient să se prezinte informații privind exercitarea dreptului de retragere înainte de expirarea perioadei de retragere.
Vă rugăm să trimiteți produsul, inclusiv formularul de retragere, la următoarea adresă:
Bunurile trebuie trimise înapoi către Muziker fără întârziere și nu mai târziu de 14 zile de la data notificării retragerii din contract.
Dacă vă retrageți din acest contract, noi (Muziker) suntem obligați să restituim orice plăți pe care le-am primit de la dvs. la cumpărare, inclusiv costul de livrare, dacă este cazul (cu excepția costurilor suplimentare suportate prin alegerea unei metode de expediere diferite de cea cele mai convenabile, livrări standard pe care le oferim).
Vom trimite banii pentru mărfuri în cel mult 14 zile de la primirea avizului de retragere, dar nu înainte ca mărfurile returnate, inclusiv formularul completat, să fie returnate departamentului nostru (sau înainte de a putea dovedi că mărfurile returnate au fost deja trimise pentru noi).
Pentru restituirea plății folosim aceeași metodă de plată ca și clientul în timpul achiziției. În cazul unei rambursări a numerarului la livrare și transfer bancar, folosim doar transfer bancar într-un cont bancar.
Nu este posibilă returnarea plății prin comandă poștală sau în numerar.
În caz de retragere acceptată din contract făcută după perioada legală de 14 zile (de exemplu, clienții care sunt membri ai Clubului Muziker sau clienții care au achiziționat opțiunea Returnare extinsă) și care respectă politicile noastre de returnare (articolul este în ambalajul original, articolul este nedeteriorat, etc.), vom face rambursarea sub forma unui voucher care poate fi utilizat pentru achiziționarea altor bunuri din Muziker.
Nu veți fi niciodată taxat pentru o rambursare.
Dacă vi s-a oferit un cadou sau un bonus împreună cu mărfurile, contractul cadou pentru un astfel de cadou își pierde eficiența la retragerea din contract și sunteți obligat să returnați cadoul sau bonusul furnizat împreună cu mărfurile.
Veți suporta toate costurile de transport ale mărfii, chiar dacă mărfurile nu pot fi returnate prin natura lor.
Cumpărătorul este răspunzător de expedierea produsului înapoi la Muziker
Vă rugăm să încercați să protejați mărfurile de deteriorare și contaminare.
Dacă este posibil, trimiteți-ne mărfurile înapoi în ambalajul original împreună cu formularul completat, accesoriile complete și toate părțile ambalajului. Dacă este necesar, utilizați ambalaje de transport pentru a trimite mărfurile înapoi. Dacă nu mai dețineți ambalajul original, vă rugăm să asigurați o protecție suficientă a mărfurilor împotriva avariilor în timpul transportului, folosind ambalajul corespunzător și evitați astfel cererea noastră de compensare pentru daunele cauzate de ambalajele insuficiente. Aceste opțiuni nu reprezintă o condiție pentru exercitarea efectivă a dreptului de retragere. Vă rugăm să rețineți că sunteți responsabil pentru starea în care mărfurile ajung la noi (inclusiv orice daune cauzate în timpul expedierii către noi) și orice cerere de daune trebuie să fie îndreptată individual împotriva transportatorului.
Vânzătorul va avea dreptul să se retragă din Contractul de cumpărare din cauza vânzării inventarului, a indisponibilității mărfurilor sau dacă producătorul, importatorul sau furnizorul bunurilor, convenit în contractul de achiziție, a întrerupt producția sau a făcut astfel de modificări serioase încât l-a împiedicat pe vânzător, chiar cu toate eforturile rezonabile de a face acest lucru, să livreze bunurile către client în termenul stabilit de acești Termeni și condiții sau la prețul specificat în magazinul online. Vânzătorul este obligat să informeze imediat cumpărătorul cu privire la acest fapt și să ramburseze depozitul plătit pentru bunuri (după cum s-a convenit în contractul de cumpărare) în termen de 14 zile de la notificarea retragerii din contract. Banii vor fi rambursați prin aceeași metodă utilizată de client pentru plată sau transferați direct în contul bancar furnizat de cumpărător.
Clienții se pot retrage din contract pentru o comandă care a fost plătită integral sau parțial cu un Card Cadou Muziker și pot returna bunurile. Clientul va primi un credit în magazinul online Muziker egal cu valoarea cardului cadou utilizat, credit care poate fi utilizat pentru achiziții viitoare. Restul sumei va fi rambursată prin metoda de plată utilizată la efectuarea comenzii.
Comenzile pot fi plătite folosind metodele de plată de mai jos. Toate prețurile afișate conțin TVA și sunt exprimate în lei
Plata online prin card bancar
Plata cu cardul este rapidă și ușoară. Doar introduci datele și confirmi. Avantajele sunt clare – viteza și acceptarea largă.
Plata în numerar la livrare
Cash-ul vechi și bun, eventual plata cu cardul direct la transportatorul care îți va aduce coletul.
Apple Pay
Apple Pay permite plăți sigure și rapide folosind dispozitive Apple. Principalele avantaje sunt viteza și securitatea.
Plata la punctul de ridicare personală
Dacă selectați ”Preluare personală”, puteți efectua plată online imediat sau puteți plăti în momentul în care ridicați coletul de la punctul de livrare în numerar sau cu cardul. Dacă plasați o comandă pe persoană juridică, nu o veți putea ridica personal în niciunul dintre magazinele noastre sau de la punctele de colectare.
Google Pay
Plătește rapid și simplu prin dispozitivul tău Android. Dacă este necesar, autentifică-te cu amprenta sau o comandă vocală și apoi finalizează plata.
Transfer bancar
Preferi plăți clasice? Transferul bancar este pentru tine. Sigur și de încredere, dar dezavantajul este perioada de două zile pentru creditare și timpul de procesare. Ideal, dacă nu ai nevoie de bunuri imediat.
Proprietatea asupra mărfurilor este transferată cumpărătorului atunci când bunurile sunt primite de cumpărător la locul convenit. Un cumpărător care nu un consumator final dobândește dreptul de proprietate asupra bunurilor numai la plata întregului preț de achiziție pentru bunuri.
Deteriorarea bunurilor în timpul transportului
reclamatii@muziker.comServiciul de asigurare a transportului acoperă despăgubirile pentru daunele aduse mărfurilor achiziționate prin proceduri accelerate în cazul apariției oricăruia dintre următoarele incidente:
Asigurarea transportului de mărfuri acoperă deteriorarea sau distrugerea produselor în timpul transportului său, de la momentul încărcării expediției pe mijlocul de transport specificat în contract, până la momentul descărcării mărfurilor transportate și predării acestora către destinatar sau altei persoane autorizată de destinatar. În cazul colectării personale a produselor la unul dintre punctele de colectare ale vânzătorului sau ale curierului, momentul livrării este considerat a fi colectarea mărfurilor de către destinatar. Dacă transportul de mărfuri este împărțit în părți individuale, acoperirea asigurării se aplică separat fiecărei părți a transportului de mărfuri.
Serviciul de asigurare pentru transport oferă clientului avantajul de a accelera procesul de reclamație. Clientul este obligat, în cel mult 24 de ore de la primirea mărfurilor, să raporteze orice daune sau distrugeri ale transportului către Muziker. Informațiile referitoare la deteriorarea bunurilor trebuie completate cu documentația foto a bunurilor deteriorate. Muziker va organiza apoi colectarea și returnarea transportului mărfurilor deteriorate prin curierat (costuri plătite de Muziker). După primirea bunurilor, Muziker va trimite imediat clientului un înlocuitor. În cazul în care produsul nu este disponibil în stoc la momentul respectiv, Muziker va oferi clientului bunuri alternative ca înlocuitor.
Clientul ia la cunoștință că taxa plătită pentru serviciul de asigurare transport nu va fi rambursată de Muziker în cazul retragerii din contract. Reclamațiile prin asigurarea de expediere pot fi făcute numai în legătură cu bunurile enumerate pe factură, împreună cu serviciul de asigurare de transport achiziționat. Aplicarea serviciului nu poate fi solicitată pentru bunuri din alte facturi, alte expedieri sau retroactiv. O reclamație făcută prin asigurarea de transport trebuie adresată la următoarea adresă de e-mail: reclamatii@muziker.com.
Condițiile de garanție și compensare sunt reglementate de POLITICA DE RECLAMAȚII.
Termenii și condițiile sistemului de loialitate sunt guvernate de Termenii de utilizare ai Clubului Muziker
Orice produs pe care clientul dorește să-l cumpere trebuie plasat în coșul de cumpărături făcând clic pe “Adaugă în coș“. Conținutul coșului de cumpărături poate fi revizuit în orice moment dând clic pe “Coșul de cumpărături“. Produsele adăugate pot fi înlăturate din coș făcând clic pe butonul “Șterge“. Când sunteți gata pentru a achiziționa produsele alese în coșul de cumpărături, dați clic pe “Continuă“. Clientului îi va fi cerut să furnizeze datele de autentificare în contul Muziker (clienții noi vor trebui să își deschidă un cont înainte de a continua). Câmpurile marcate cu „*“ sunt obligatorii. Clientului îi este apoi cerut să aleagă metoda de plată și să completeze detaliile (toate datele clientului sunt procesate folosind criptarea). Pentru a verifica comanda și toate detaliile faceți clic pe “Sumar final“. Pentru a finaliza și trimite comanda dați clic pe “Trimite comanda“. Procesul de cumpărare poate fi anulat oricând închizând fereastra de browser.
Acești termeni generali și condiții pot fi consultate pe siteul nostru oricând.
Limba contractuala este româna.