. Înainte de a cumpăra: arătați-ne un preț mai bun la oricare concurent și așteptați răspunsul nostru. Operatorii noștri vă vor contacta și vor egala ofera, fără excepții: pentru toate mărcile, toate produsele și toate cazurile care vor fi în conformitate cu termenii și condițiile acestei garanții. Atenție, la prețul oferit nu se poate aplica un cupon de reducere.
. După cumpărare: în termen de 14 de zile de la achiziția dvs. de la MUZIKER, aveți în continuare dreptul să cereți Cel mai bun preț garantat. Dacă găsiți o ofertă mai bună pentru produsul pe care l-ați achiziționat deja sau chiar dacă prețul acestuia scade în propriul nostru magazin, aveți dreptul la un cupon cu o valoare egală cu diferența dintre prețul pe care l-ați plătit și cea mai bună ofertă pe care ați găsit-o.
Pentru a cere MUZIKER să egaleze o ofertă, trebuie să:
. găsiți produsul pe care doriți să-l cumpărați din magazinul nostru
. dați clic pe opțiunea "Cel mai bun preț garantat" disponibilă în colțul din dreapta jos a paginii produsului
. completați formularul cu câmpurile obligatorii și trimiteți-ne link-ul ofertei mai bune pe care ați găsit-o
În cazul în care oferta va fi în conformitate cu termenii și condițiile acestei garanții, veți fi contactat în termen de o zi lucrătoare de către echipa noastră și veți primi instrucțiuni cum să procedați pentru achiziția la prețul mai mic.
Aceste cereri vor fi procesate cât mai curând posibil, în termen de două zile lucrătoare. În această perioadă, veți fi contactat de către Serviciul de Relații cu Clienții, care vă va instrui cum să procedați pentru a cumpăra la noul preț. Nu vă faceți griji, va fi foarte rapid și ușor și vom fi alături de voi până la capăt!
Cel mai bun preț garantat poate fi revendicat până în a 14-a zi de cînd s-a făcut achiziția în magazinul nostru.
Datorită garanției de 14 de zile de returnare a banilor oferită de către MUZIKER, cuponul va fi emis numai după această perioadă. Cu toate acestea, revendicarea va fi procesată de îndată ce va fi trimisă de client și va primi răspuns în termen de două zile lucrătoare.
. atunci când oferta din partea competitorului nu are un preț permanent, ci este mai degrabă o promovare limitată în timp (cum ar fi promoții, reduceri sau orice alt tip de preț special);
. atunci când oferta va veni de la un concurent necertificat (în scopul acestei garanții, MUZIKER consideră concurenți certificați aceia care: a) au operațiuni atât în magazin electronic cât și în magazine fixe și b) sunt certificați de cel puțin o autoritate de comerț electronic;
. atunci când competitorul nu are produsul în stoc sau disponibil imediat pentru transport;
. când produsul nu se află în stoc;
. dacă concurentul nu furnizează importul în țara magazinului Muziker prin care faceți cumpărături;
. atunci când oferta se referă la produse care au fost deschise, resigilate, reparate sau care prezintă semne de utilizare sau funcționare defectuoasă, din cataloage b-stock sau oricare alte condiții, altele decât cele noi și nedeschise;
. atunci când cererea se face la mai mult de 14 de zile după cumpărare;
. când prețul mai bun al unui concurent va fi rezultatul cupoanelor de discount sau al voucherelor de orice fel.
Ne rezervăm dreptul de a refuza o cerere de garantare a celui mai bun preț la discreția noastră exclusivă.
Ei bine, în acest caz, PUTEȚI SOLICITA un cupon de rambursare. Atâta timp cât oferta specială sau oferta limitată de timp va fi chiar la MUZIKER, vom oferi un cupon pentru clienții care au plătit un preț mai mare pentru acest produs în magazinul nostru online. De ce facem asta? Fiindcă în acest fel, puteți fi siguri că ori de câte ori cumpărați de la MUZIKER, nu riscați să pierdeți bani găsind un preț mai bun câteva zile mai târziu.
După trimiterea cuponului de către echipa noastră, clienții noștri au la dispoziție 6 luni pentru a-l folosi. După această perioadă, cuponul își pierde valabilitatea.
Din păcate, nu prea multe, cu excepția faptului de a ține degetele încrucișate pentru ca ea să reapară. Obligația dovezii rămâne cu solicitantul garanției, adică: clientul. MUZIKER nu trebuie să furnizeze niciun fel de dovezi care să arate că o ofertă revendicată nu există sau este nevalidă.
Da, aceasta și toate celelalte beneficii ale magazinului nostru online. Dar în acest caz, magazinele fixe nu vor putea să proceseze cererile de la achizițiile făcute în magazinul nostru online. În afară de aceasta, numai achizițiile făcute cu un card Muziker Smile înregistrat vor putea solicita această garanție la unul dintre magazinele noastre fixe.