Aceasta este o traducere automată generată de un software:
Definiția „ciclismului rutier” include acum pietrișul și pământul, precum și pavajul. În același timp, bicicletele evoluează pentru a satisface cerințele de potrivire ale cicliștilor mai mici. Îndeplinirea acestor două nevoi distincte a fost forța motrice din spatele setului de roți cu frână pe disc Zipp 303 Firecrest 650b Tubeless.
CARACTERISTICI
- Grafică Zipp și identitate cosmetică care țipă viteză
- Profilul jantei versatil de 45 mm pentru viteză sporită și viraj, control și confort mai buni
- Designul fără cameră oferă o performanță sigură atunci când este condus la presiuni mai mici în anvelope
- Setul de butuci ZR1 DB este proiectat în Germania cu un design mai bun al etanșării pentru o durabilitate îmbunătățită și un răspuns mai rapid cu 66 de puncte de angajare
- Construit cu spițe Sapim CX Sprint J-bend
- Corpuri driver XDR sau SRAM / Shimano
- Corpul șoferului Campagnolo se vinde separat
Tehnologii
ABLC (Controlul stratului limită aerodinamic)
- Advanced Boundary Layer Control (ABLC) se referă la modelul de adâncituri brevetat și recunoscut instantaneu care se găsește pe toate jantele din carbon. ABLC netezește fluxul de aer pe suprafața jantei și este adaptat fiecărui model de la 202 la Super-9 Disc. A treia generație de ABLC are de până la patru ori mai multe gropițe decât înainte.
AeroBalance
- Singura misiune a lui Zipp este să te ajute să mergi mai repede. De aceea, roțile sunt pregătite pentru curse înainte de a fi pregătite pentru cameră. De ani de zile, Zipp a folosit o combinație de metode de testare – tunel de vânt, simulări CFD pe computer, evaluări de atleți profesioniști, teste pe drum și simulatorul de rulare RollingRoad – pentru a perfecționa performanța aerodinamică la noi niveluri de excelență. De-a lungul deceniilor de inovație, inginerii au învățat să privească dincolo de concentrarea pur și simplu pe reducerea rezistenței aerodinamice. În schimb, scopul acum este de a reduce rezistența aerodinamică, minimizând și efectele vântului transversal asupra manevrării. Această optimizare a eficienței aerodinamice și a stabilității vântului transversal a devenit cunoscută intern la Zipp ca AeroBalance. Abordarea a început cu tehnologia Firecrest și a fost avansată odată cu introducerea gamei NSW, în special cu tehnologia Sawtooth găsită în 454 și 858 NSW.