Aceasta este o traducere automată generată de un software:
Cross Boss oferă viteza și consistența care îi ține pe riders să rânjească pentru mai multe viraj, mai multe sprinturi și, cel mai important, mai multe ture. Butoanele centrale distanțate strâns reduc la minimum rezistența la rulare, în timp ce butoanele intermediare trepte și butoanele exterioare distanțate larg ajută la curățarea noroiului atunci când cursul se transformă într-un alunecare și alunecare. De la urmăriri cu pietriș la circuitul cyclorcoss, Cross Boss este aici pentru a-l aduce.
UTILIZARE
CENTRUL RAPID
- Butoanele centrale distanțate strâns reduc la minimum rezistența la rulare, permițând anvelopei să alunece pe suprafața terenului, apoi să se adâncească în timp ce pedalați sau frânați.
DESIGN DE VARSARE DE NOROI
- Alternarea înălțimii intermediare a butoanelor și a butoanelor exterioare distanțate larg ajută la curățarea noroiului în cele mai neglijente zile ale cursului.
CARCASA LATĂ DE 35 MM
- Lățimea perfectă pentru a menține lucrurile slabe, în timp ce le ții încrucișate. Lățimea de 35 mm a lui Cross Boss oferă toată încrederea și tracțiunea de care au nevoie concurenții de ciclocross, rămânând în același timp în limitele tuturor reglementărilor rezonabile de curse.
COMPATIBIL TUBELESS
- TCS (Tubeless Compatible System) este sistemul standardizat fără tuburi WTB. Aceste anvelope au o carcasă TCS fără cameră, care aproape elimină platile și permite presiunii mai mici în anvelope pentru a îmbunătăți tracțiunea și confortul față de o anvelopă tradițională cu cameră.
CARCASA LUMINĂ TCS
- Anvelopele TCS Light fără cameră prezintă un singur strat de carcasă pentru a minimiza greutatea de rotație și în același timp crește vitalitatea generală a unei anvelope. Utilizarea unui singur strat de carcasă are ca rezultat o anvelopă conștientă de grame, care se adaptează mai bine oricărui teren și mărește tracțiunea fără a fi nevoie de înălțimi excesive ale butoanelor care ar reduce eficiența. Multe dintre anvelopele noastre TCS Light cu pietriș au SG2, care este tehnologia noastră unică de protecție la perforare, care oferă acoperire de talon la talon pentru a se asigura că atât banda de rulare, cât și peretele lateral sunt protejate de tăieturi și perforații.