Aceasta este o traducere automată generată de un software:
Când mergi, pentru fiecare biciclist este un adevărat rit de trecere. Starea ta de spirit la punctul de plecare nu este niciodată la fel ca atunci când ajungi. Indiferent de modul în care percepi oboseala, te schimbi în interior. La fel și viziunea ta asupra lumii din jurul tău. Fiecare aventură este o evoluție.
- Adlar provine din această tensiune. O bicicletă ca mijloc pentru a da lucrurilor un sens adevărat și pentru a aduce claritate viziunii tale despre lume. Un obiect care împreună evoluează, se schimbă și se transformă. Nu aceasta este definiția pietrișului?
- Uită-te la biciclete. Rave SLR: competiție. Jena, Jaroon și Jareen: versatile, echipate cu diferite cadre din fibră de carbon, oțel și respectiv aluminiu. Era clar că pietrișul este, și va fi din ce în ce mai mult, aventură, un mod mai mult sau mai puțin conștient de a-și surprinde formele și semnificațiile prin călătorie. Suciuri, coborâșuri, întâlniri întâmplătoare, ore și ore petrecute călare în autonomie totală, fără a simți goana limitelor de timp. Pe cont propriu sau în companie.
Sarcina suplimentara maxima de 35 kg
- Adlar este făcut pentru bikepacking, pentru exploratori, pentru călătorii pe biciclete. Structura cadrului din fibra de carbon a fost intarita pentru a permite o sarcina suplimentara maxima de 35 kg. Această caracteristică a fost asociată cu noi design-uri, un studiu atent al geometriilor și traseul cablului complet integrat.
Ceva diferit
- Rama cântărește 1100 g și vine în cinci mărimi: XS, S, M, L, XL. Geometriile derivă din mountain bike: triunghiul cadrului se dezvoltă orizontal, atingerea este destul de pronunțată. Aceste soluții fac posibilă utilizarea unei tije de ghidon mai scurte care funcționează în sinergie cu unghiul de direcție deschis (70°). O transformare care se traduce într-o mai bună manevrabilitate și control pe traseele mai solicitante cu o bicicletă complet încărcată.
Gata de schimbare
- Spațiul liber generos pentru anvelope este conceput pentru a găzdui orice anvelopă de pietriș de 52 mm (52-622) până la anvelope de mountain bike care măsoară 29 x 2,00 inchi. Cadrul a fost proiectat pentru a se potrivi unei furci cu lame extra lungi. Această configurație facilitează instalarea unei furci cu suspensie (cursă maximă de 40 mm compatibilă cu seria de căști conice 1''1/4 - 1''1/2) fără a modifica geometriile generale ale cadrului. De asemenea, deschiderea de pe tija dreapta a furcii permite trecerea cablului butucului dinamului, daca este folosit. Chiar si tija de 27,2 mm poate fi inlocuita cu o tija telescopica.
Puncte de fixare și încărcare
- Suporturile din față și din spate încarcă greutatea sacilor pe axele care trec prin cadru și furcă. Acest lucru a fost făcut pentru a reduce orice stres structural pe Adlar. Alte puncte de fixare oferă stabilitate și opțiunea de a instala un al treilea suport pentru sticle sau o pungă de scule sub tubul oblic, în plus față de o pungă pentru tub superior. Setul de accesorii este completat cu apărătoarele de noroi (vândute separat) și un set de 4 genți cu cârlig rapid realizat în parteneriat cu Miss Grape.
Puncte de fixare și încărcare
- Spațiul liber generos pentru anvelope este conceput pentru a găzdui orice anvelopă de pietriș de 52 mm (52-622) până la anvelope de mountain bike care măsoară 29 x 2,00 inchi.
Aparator de noroi integrat
- Toate setările au transmisie exclusiv cu o singură coroană. Această alegere a făcut posibilă eliberarea tubului vertical de suportul schimbătorului. În această zonă formele au fost strânse pentru a recrea un fel de mic apărător de noroi integrat.
Specificații
- Cadru: ADLAR - MONOCCOC CARBON NHU-MOD
- Furcă: ADLAR - CARBON MONOCOQUE NHU-MOD
- H-Bar: RITCHEY COMP CORRALITOS
- Tija: WILIER STEMMA S
- Set cu cască: WILIER CUSTOM BEARINGS SUPERSLIM + CARTUS RITCHEY
- Schimbătoare: SHIMANO GRX 1X12 RX-6100
- Frâne: SHIMANO GRX BR-RX600
- Rotoare: SHIMANO CENTER LOCK SM-RT70 160 mm / 160 mm
- Schimbator spate: SHIMANO GRX RD-RX822 GS
- Colier: SHIMANO GRX FC-RX610-1 40T
- Pedalier inferior: SHIMANO BB-RS500-PB R+L PRESS FIT
- Caseta: SHIMANO CS-M8100-12 10-51T
- Lanț: SHIMANO DEORE CN-M6100 12S
- Anvelope: VITTORIA TERRENO DRY 700x47c TUBELESS READY
- Saua: WILIER SADDLE ROAD TITAN RAIL M 245-144
- Tija şa: RITCHEY COMP 2-BOLT ALU
- Axă: AXLE PENTRU 12X125 FAȚĂ - 12X171 SPATE
- Greutatea cadrului: 1190 g +/- 5 %
- Greutatea furcii: 470 g +/- 5 %