Alegeți țara de livrare
Utilizăm cookie pentru funcționalitatea site-ului și cu acordul Dvs. pentru analiza traficului și pt. personalizarea conținutului.
Furnizor de servicii
Cod produs: 14645 | ID: 393409
Aceasta este o traducere automată generată de un software:
DUROLUX dispune de un sistem cu arc negativ pentru aer numit EQUALIZER ™ (EQ). Împreună cu cartușul sigilat Piston Compensator System (PCS ™) actualizat, ediția DUROLUX 2020 atinge următorul nivel de performanță.
SISTEM EQ EQUALIZER ™
Sistemul Air EQ, egalizând perfect greutatea călărețului cu curba arcului, rezultând poziționarea și sprijinul exact. Sistemul Air EQ creează o senzație personalizată pentru fiecare călăreț, optimizând controlul adecvat al căderii și al volumului împreună cu reglajele de amortizare externe ale cartușelor PCS sigilate. Rezultatul este o senzație suplă de arc spiralat într-un pachet de arc pneumatic ușor, progresiv și ușor de reglat.
Hollow Crown
Tehnologia ușoară forjată a coroanei goale aduce rigiditate suplimentară și menține greutatea scăzută. Este cu 35 de grame mai ușoară decât coroana solidă. Partea superioară din carbon, dintr-o singură bucată, economisește din nou 120 de grame față de versiunea forjată.
PCS
Plutirea pe un covor magic este sentimentul pe care îl vizăm. Reducerea impactului de la sol la corp este primul pas. Cu PCS ca bază și circuite de compresie și de revenire de mare viteză bazate pe shim, cartușul RC2 progresează în direcția corectă, cu date de testare care oferă dovezi. Performanță simplă, fiabilă, durabilă și ușoară.
Q-LOC
Q-LOC este un sistem brevetat de eliberare rapidă pentru axe prin care merită pe deplin denumirea de „rapid”. Q-LOC 2 este pasul evolutiv logic, garantând 100% compatibilitate cu toate tipurile de modele ale axelor butucului.
Opțiuni de setare
Air Chamber Volume, Compresie de viteză Mare / Mică, High / Low Speed Rebound, Presiunea camerei de aer
Cursa
Diametrul roții
Diametrul pipă
Greutate (g)
2120
Ţara de fabricaţie
China
Toate recenziile provin de la clienți verificați, care au cumpărat produsul de la noi în trecut.
Luca M.
Italia
26.07.2023
Ottima alternativa per rapporto qualità-prezzo, montata su e bike front ora è molto più guidabile sul davanti
Alternativa excelenta pentru raportul calitate-pret, montata pe fata bicicletei electrice, acum este mult mai manevrabila pe fata
Tradus automat
Klaus B.
Germania
02.01.2023
Varianta evaluată
Leider taugt die Bremsleitungsbefestigung per Clip nichts. Kabelbinder ist angesagt. Ansonsten für den Preis eine super Gabel.
Din păcate, atașarea liniei de frână folosind o clemă nu este bună. Legăturile de cablu sunt la ordinea zilei. În rest, o furcă grozavă pentru preț.
Tradus automat
Rüdiger F.
Germania
15.11.2022
Varianta evaluată
Die Gabel sollte eine 2019er Fox ersetzen und das hat sie zu 150%. Die Durolux darf bleiben und die Fox muss gehen. Eine zweite Durolux ist bereits bestellt. Bestellvorgang, Bezahlung, Versand und Kommunikation mit Muziker sind problemlos und positiv. Gerne wieder
Tradus automat
Daniele P.
Italia
28.08.2022
Ottima forcella ad un ottimo prezzo. Differenza abissale in meglio con la forcella entry level che avevo
Tradus automat
Pavel H.
Republica Cehă
21.08.2022
Varianta evaluată
Bohužel z vidlice mám stejné pocity jako Marian W. Mám model 2021. Bohužel žádné pružiny, takže nastavení zdvihu jednoduchým přidáním spacerů se nekoná. Nastavení zdvihu pouze výměnou airshaftu, což je dalších plus 60 USD pro každý z možných zdvihů (150 - 170 mm), namísto jednouchého přidání/ubrání spaceru za cca 100 Kč (jestli tohle má být jednoduchý servis?). Airshaft navíc nikde v ČR není k sehnání. Buď jsem kopyto nebo změnu ve vysokorychlostní nebo nízkorychlostní expanzi také necítím. Vidlici z výše uvedených důvodů nedoporučím. Už jen kvůli tomu airshaftu. Kdybych chtěl platit za každou ptákovinu (malou změnu zdvihu), mohu jít ke konkurenci, která se alespoň nechlubí simply service. Za mě zklamání.
Din păcate, am aceleași sentimente despre furcă ca și Marian W. Am un model 2021 Din păcate, fără arcuri, așa că nu este posibilă ajustarea cursei prin simpla adăugare de distanțiere. Reglarea cursei doar prin înlocuirea arborelui de aer, care este încă un plus 60 USD pentru fiecare dintre cursele posibile (150 - 170 mm), în loc să adăugați/înlăturați un distanțier o dată pentru aproximativ 100 CZK (dacă acesta se presupune că este un serviciu simplu ?). În plus, Airshaft nu se găsește nicăieri în Republica Cehă. Fie sunt o copită, fie nu simt nici schimbarea expansiunii la viteză mare sau la viteză mică. Nu recomand furca din motivele de mai sus. Doar din cauza puțului de aer. Dacă aș vrea să plătesc pentru fiecare pasăre (mică schimbare de cursă), pot merge la un concurent care cel puțin nu se laudă cu pur și simplu service. Dezamăgitor pentru mine.
Tradus automat