Aceasta este o traducere automată generată de un software:
Maxxis High Roller II folosește un design deschis și agresiv al benzii de rulare menit să găsească tracțiune în condiții libere. Un canal mare între butoanele centrale și butoanele laterale oferă o senzație mai lejeră și de deriva dorită de unii cicliști.
- Categorie: Trail, Enduro, Downhill
- Utilizare recomandată: Condiții de drum liber
- Instalare recomandată: față sau spate
TEHNOLOGII
3C MAXXTERRA
- 3C MaxxTerra de la Maxxis este o configurație intermediară de compus triplu utilizată în întreaga linie de anvelope de munte. Compusul 3C MaxxTerra oferă mai multă tracțiune decât 3C MaxxSpeed, dar oferă totuși o uzură mai bună a benzii de rulare și o rezistență mai mică la rulare decât MaxxGrip, ceea ce îl face ideal pentru mersul pe traseu în toate condițiile.
3C MAXXGRIP
Acest compus de tracțiune ridicată este același folosit de sportivii de top din Cupa Mondială Downhill și Enduro World Series și este acum disponibil într-o varietate de configurații de carcasă pentru a acoperi toți cicliștii.
- 3C MaxxGrip + carcasă EXO = Călărie ușoară pe trasee în condiții umede/alunecose
- 3C MaxxGrip + carcasă EXO+ = Circulație completă pe traseu în condiții umede/alunecose
- 3C MaxxGrip + carcasă DoubleDown = curse Enduro și biciclete electrice
- 3C MaxxGrip + carcasă pentru coborâre = biciclete electrice pentru curse de coborâre și călătorie lungă
EXO
- EXO este un material rezistent la tăiere și abraziune adăugat pe pereții laterali ai multor anvelope pentru biciclete montane și pietriș Maxxis. Această țesătură densă este ușoară și extrem de flexibilă, asigurând că performanța anvelopei rămâne neafectată. Alegeți EXO Protection pentru o durabilitate sporită pentru pietriș, XC și drumeții ușoare.
DUBLĂ (DD)
- DoubleDown (DD) este o soluție de carcasă pentru cursele de enduro și utilizarea bicicletei electrice. Două straturi de material de carcasă ușor de 120 TPI sunt combinate cu o inserție de butil pe flanc pentru a crea o anvelopă foarte durabilă, cu mai mult feedback pe traseu decât o anvelopă cu carcasă Downhill. Anvelopele DoubleDown sunt puțin mai ușoare decât omologii lor Downhill, dar este într-adevăr diferența de „sentiment de traseu” care le diferențiază pe cele două.
PISTĂ LATĂ
Construcția Wide Trail (WT) optimizează aspectul benzii de rulare și profilul anvelopei pe jantele moderne și mai largi de astăzi. Anvelopele tradiționale sunt proiectate în jurul jantelor mai vechi și mai înguste și pot crea un profil de anvelopă prea pătrat, ceea ce duce la performanțe mai puțin decât optime. Anvelopele WT sunt optimizate pentru o lățime interioară a jantei de 35 mm, dar s-a dovedit că funcționează pe o gamă cuprinsă între 30 - 35 mm lățimi interioare ale jantei, în funcție de preferințele pilotului.
- Anvelopele Maxxis Wide Trail XC sunt optimizate pentru a fi utilizate cu jante cu lățime interioară de 30 mm, dar vor funcționa bine pe jante înguste de 25 mm. Maxxis nu recomandă jante mai late de 30 mm sau mai înguste de 25 mm.
TUBELES READY
Anvelopele Tubeless ready oferă ciclistului multe beneficii: capacitatea de a rula presiuni de aer mai scăzute, ceea ce îmbunătățește tracțiunea; rezistență la rulare mai mică în comparație cu o anvelopă cu cameră; și mai puține șanse de aplatizare deoarece nu există tub. Anvelopele Tubeless ready sunt notate cu literele „TR” de pe peretele lateral.
- Anvelopele gata fără cameră trebuie montate pe jante compatibile fără cameră și necesită utilizarea unui etanșant lichid pentru a menține presiunea. Sigilanții lichidi au avantajul suplimentar de a etanșa perforațiile mici. Asigurați-vă că vă verificați etanșantul în mod regulat și împrospătați-l după cum este necesar, deoarece se va usca în timp.
COBORS (DH)
- După cum sugerează și numele, anvelopele cu carcasă Downhill de la Maxxis sunt concepute pentru utilizare extremă în toate aplicațiile gravitaționale, de la cursele de downhill până la parcarea de biciclete până la free riding până la bicicletele electrice pentru călătorii lungi. O anvelopă Maxxis Downhill este realizată din două straturi de material de carcasă durabil de 60 TPI împreună cu o inserție mare de cauciuc butilic care se extinde de la fiecare talon în peretele lateral. Inserția de butilic ajută la prevenirea ciupiturilor, protejează janta de impact și oferă o stabilitate suplimentară peretelui lateral.