Aceasta este o traducere automată generată de un software:
Roata Allroad SL este apogeul eficienței, calității și vitezei de rulare pe cele mai accidentate drumuri, pe cele mai libere piste de pietriș și pe toate căile care duc la acestea. Datorită jantelor sale fără cârlig UST cu lățimea de 25 mm, această roată oferă o călătorie lină cu o gamă largă de anvelope fără cameră potrivite, de la 30 mm la 64 mm.
- Spițele Aero patentate îmbunătățesc calitatea rulării și viteza roții Allroad SL, creând o experiență dinamică, de înaltă performanță, aproape magică. Găurirea frontală face janta complet etanșă, eliminând necesitatea unei benzi de jantă și economisind 30 g per roată - greutatea unei bare suplimentare în buzunarul din spate. Acea reducere a greutății pe rotație, ca să nu mai vorbim de fluiditatea roții libere ID360, maximizează eficiența pe termen lung. Deși deosebit de ușoară, roata liberă este, de asemenea, ușor de întreținut în timp datorită preîncărcării automate a rulmentului (QRM Auto). Tehnologia UST Road Tubeless permite o presiune redusă în anvelope, oferind un confort premium și un control mai bun pe cele mai tehnice suprafețe, precum și o frecare redusă pentru o eficiență și aderență sporite, plus protecție împotriva platurilor.
- Pe lângă eficiența sa excepțională, roata Allroad SL se remarcă prin ușurință, durabilitate și ușurință în utilizare și întreținere. Folosind tehnologia jantei ISM4D, inginerii au economisit greutatea acolo unde contează cel mai mult, garantând în același timp un nivel de durabilitate aproape biblic. În plus, finisajul Black Shield Rim, o combinație de anodizare și vopsea, întărește împotriva impacturilor și zgârieturilor cauzate de tot ceea ce a provocat ciclismul de pe drumurile asfaltate.
- Roata Allroad SL vă va aduce la viață visele cu o combinație ideală de rigiditate laterală și flexibilitate verticală, creând o calitate sublim de dinamică. Tehnologia Fore menține puntea superioară a jantei solidă, oferind o rigiditate crescută în timpul accelerațiilor puternice, în timp ce axele și rulmenții supradimensionați sporesc rigiditatea laterală pentru o stabilitate îmbunătățită pe teren dificil și în condiții dure.
- Tehnologia ID360 Freewheel a roții Allroad SL este compatibilă cu axele de 12 mm și poate fi transformată în eliberare rapidă pentru o versatilitate optimă.
Conduceți mai lin și mai rapid pe drumuri accidentate, pietriș și pământ
- Jante UST fără cârlig lățime de 25 mm pentru o călătorie lină cu o gamă largă de anvelope fără cameră de la 30 mm - 64 mm
- UST Road Tubeless vă permite să rulați o presiune mai mică în anvelope pentru confort și control pe drumurile accidentate
- Fără tuburi înseamnă mai puțină frecare, eficiență și aderență mai bune și protecție împotriva ciupitului
- Spițele aero patentate îmbunătățesc calitatea și viteza de rulare
Super ușoară, durabilă și ușor de utilizat și întreținut
- Janta ISM4D economisește greutatea acolo unde contează, protejând în același timp durabilitatea
- Finisajul jantei Black Shield oferă o protecție de 2 ori mai puternică împotriva impactului cu pietre și zgârieturilor
- Găurirea frontală face janta complet etanșă fără a fi nevoie de o bandă pentru jantă - 30 g economisiți pe roată
- Roata liberă ID360 are o întreținere redusă și ușoară, iar preîncărcarea automată a rulmentului (QRM Auto) nu necesită ajustare și garantează durabilitate pe termen lung
Rigid lateral și compatibil vertical pentru o calitate dinamică a călătoriei
- Tehnologia Fore menține puntea superioară a jantei solidă pentru a face janta mai rigidă
- Axele și rulmenții supradimensionați oferă o rigiditate laterală mai mare
- Tehnologia de roată liberă ID360 este compatibilă cu 12 mm, poate fi convertită în eliberare rapidă
Aliaj de aluminiu Maxtal
- Ușoare și puternice. Exclusiv pentru Mavic, acest aliaj de aluminiu specific oferă un raport rezistență-greutate mai mare decât aliajul 6106 convențional.
Tehnologia ISM 4D light rim
- Inter Spoke Milling 4 Dimensions este un concept exclusiv patentat Mavic.
- ISM 4D reduce semnificativ greutatea și inerția fără a compromite durabilitatea. Accelerații mai rapide, manevrabilitate mai bună și rezistență mai mare, amestecul potrivit pentru a profita la maximum de orice cursă. Profilul neted ajută, de asemenea, la reducerea rezistenței aerodinamice.
Eficiență Rigiditate
- Mai rigid și mai puternic. În loc să fie găurit, puntea inferioară a jantei este împinsă în sus în interior, apoi filetată pentru a permite înșurubarea directă a niplurilor spițelor în el, lăsând puntea superioară a jantei intactă.
Tehnologie roată liberă: Instant Drive 360
- Sistemul de roată liberă Instant Drive 360 este super ușor și eficient. O garnitură mare de cauciuc fără contact asigură o frecare scăzută, în timp ce o gamă largă de capace de capăt îl face super versatil.
Tehnologia UST tubeless
- Tracțiune și control. Standard universal pentru Tubeless. Sistem fără cameră gata de rulare.
- Conceptul UST îmbunătățește tracțiunea, controlul și confortul, reducând în același timp inerția și platile.
Imbinare: tehnologie de sudare SUP
- Procesul Soudé Usiné, îmbinare mai puternică și mai netedă. După îndoire, îmbinarea jantei este sudată cu arc. Cusătura sudată este apoi frezată pentru un finisaj neted.
Tratament Black Shield (protejează janta împotriva impacturilor și zgârieturilor)
- Acest tratament dublează durata de viață a jantei împotriva impactului cu pietre și zgârieturilor. Tratament dublu strat super puternic cu un finisaj mat.
Design butuc infinit
- Transfer eficient al puterii datorită strângerii optimizate a spițelor fără contact (fără zgomot sub sarcină) și distribuției tensiunii. Lungimea spițelor din față și din spate este identică. Întreținerea este ușoară datorită unei soluții fără scule.
Tehnologia de preîncărcare a rulmenților QRM Auto
- Qualité de Roulements Mavic Auto. Acei rulmenți cu cartuș sunt, desigur, dublu etanșați cu joc intern C3. Preîncărcarea lor este ajustată automat pentru a garanta o rotire perfectă, fără joc pe termen lung.