Aceasta este o traducere automată generată de un software:
Kali Audio definește o distanță de ascultare ca distanța maximă la care difuzoarele pot reda continuu la 85 dB, menținând în același timp spațiul dinamic de 20 dB.
Aceasta înseamnă că oriunde în acea distanță de ascultare, puteți asculta perioade lungi de timp la volumul de referință, iar vârfurile de moment, cum ar fi căderile de bas sau efectele de explozie vor apărea clar și cu distorsiuni minime.
Basul de pe monitoarele din seria LP este furnizat de magneți mai mari și bobine de voce mai mari decât orice difuzoare comparabile de pe piață. Acest lucru vă oferă un răspuns de bas mai precis, care se extinde mai jos, astfel încât să puteți apela exact sunetul de care aveți nevoie. Răspunsul la bas nu este amplificat sau supraexagerat, dar puteți fi sigur că auziți basul pe care îl aveți pe pistă.
Limitatoarele de protecție împiedică tensiunea dăunătoare să ajungă vreodată la șoferi, astfel încât nu există riscul de a exploda aceste difuzoare. Acestea au fost actualizate pentru al 2-lea val, permițând o ieșire cu 3 dB mai mare.
Controlul EQ limită Poziția dată a unui difuzor într-un spațiu poate schimba drastic răspunsul în frecvență. Un difuzor așezat pe un perete sau pe un birou va suna foarte diferit față de un difuzor așezat pe un suport, chiar și într-un spațiu bine tratat. Suprafețele dure, cum ar fi pereții, blaturile de birou și consolele de înregistrare, pot modifica răspunsul la frecvența joasă a monitorului și pot degrada claritatea generală a sunetului.
Din fericire, majoritatea pozițiilor comune sunt destul de previzibile și ușor de corectat.
Echipa lui Kali a făcut reglajul nostru Boundary EQ la The Village Studios din Los Angeles și a venit cu setări de compensare limită EQ pentru a vă ajuta să obțineți sunetul optim acolo unde trebuie să vă puneți difuzoarele. Pentru al 2-lea val, EQ-urile limită au fost actualizate pentru utilizarea difuzoarelor pe un birou cu suporturi pentru monitor.
Combinat cu ornamentele LF și HF, acest lucru va asigura că difuzoarele sună cel mai bine, indiferent în ce cameră mixați sau unde sunt amplasate difuzoarele.
Ghid de undă pentru imagini 3-D Ghidul de undă de pe monitoarele de studio din seria Lone Pine asigură că directivitatea difuzorului este netedă pe tot parcursul răspunsului său în frecvență. În plus: este calibrat astfel încât puterea sonoră a difuzorului să te ajute să percepi sunetul cu acuratețe.
În termeni practici, asta înseamnă că auziți detalii spațiale în înregistrare care permit creierului să plaseze elemente ale înregistrării în spațiul din jurul vostru. Acest lucru le oferă difuzoarelor o senzație mai naturală, mai realistă, care expune mai multe detalii ale materialului la care lucrați. Acest nivel de detaliu facilitează luarea deciziilor critice, precum și face ca aceste monitoare să fie plăcute de amestecat și de ascultat în general.
Tub cu port cu zgomot redus Am vrut să punem un port în partea din față a monitoarelor de studio din seria LP, astfel încât acestea să poată fi folosite în spații mici, unde ar fi plasate pe pereți. În același timp, nu am vrut ca zgomotul de la portul frontal să distragă atenția de la acuratețea difuzorului, așa că am dezvoltat un port frontal special care să nu facă zgomot.
Pe majoritatea tuburilor cu port, aerul pleacă cu viteze diferite din diferite puncte ale deschiderii, creând turbulențe zgomotoase. Această turbulență poate fi auzită ca „suflături” sau ca un sunet de aer care vine de la monitor. Acest sunet se va adăuga la nivelul de zgomot și va ascunde detaliile de la nivelul scăzut.
Tubul de port de pe LP-6 a fost proiectat pentru a se asigura că tot aerul părăsește tubul de port la aceeași viteză. Acest lucru ajută la creșterea răspunsului la nivel scăzut al difuzorului, menținând în același timp basul curat, strâns și lipsit de zgomot suplimentar.