Aceasta este o traducere automată generată de un software:
Echipat cu tehnologie de ultimă oră, Eagle F1 are o singură misiune de performanță în curse la cel mai înalt nivel.
- Eagle F1, parte a gamei Road UHP (Ultra High-Performance) este anvelopa de curse rutieră ultra-înaltă de performanță. Optimizat pentru performanță absolută, favorizând viteza în linie dreaptă și competența în viraje – aducând performanța din fabrică în garaj.
Cine conduce această anvelopă.
- Sportivul rutier serios în ceea ce privește viteza și eficiența în linie dreaptă, combinate cu performanța la viraje.
Unde funcționează cel mai bine.
- Drumul deschis. Curburi rapide, urcări și coborâri brutale. Anvelopa de performanță ultra înaltă.
CONSTRUCTIE
Tip de tub
O anvelopă pentru clincher care este funcțională numai cu o cameră interioară pentru a menține presiunea de umflare, așa cum este definită de ISO 4223-1.
- Anvelopa de bicicletă standard din punct de vedere istoric se bazează pe utilizarea unei camere pentru a menține presiunea de umflare. Camera interioară are două scopuri: menținerea presiunii de umflare împreună cu furnizarea unei presiuni fizice asupra talonului anvelopei împotriva cârligului jantei și a peretelui lateral pentru a ajuta la menținerea acesteia în siguranță.
COMPUS
Drumul Grafen Silica
- Un amestec proprietar de cauciucuri sintetice și naturale îmbunătățite cu grafen și silice sferică amorfă de generație următoare; noul compus Dynamic:GSR a fost dezvoltat cu scopul unic de a extinde „Magic-Triangle” cu eficiență de rulare, tracțiune și durabilitate îmbunătățite.
Combinația de grafen, silice rotundă amorfă ne permite să îmbunătățim independent:
- Eficiență de rulare | +10,1 %
- Tracțiune| +8,0 %
- Purtați | +7,2 %
CUREA RUNGĂ SUB CÂNDUL
R: Scut
- Acesta este un strat de protecție suplimentară la perforare situat sub capacul benzii de rulare a anvelopei. Anvelopele care utilizează R:Shield oferă o protecție excelentă la perforare, în timp ce pereții lor laterali rămân supli pentru a asigura performanțe ridicate.