Aceasta este o traducere automată generată de un software:
O șa cu nas scurt, optimizată pentru cursele off-road, cu contururi rotunjite, decupaj central generos cu apărător de noroi integrat și carcasă de nailon ranforsată cu fibre, conformă pentru călătorie.
- Argo X este o șa de curse off-road de performanță, cu un design cu nas scurt, care îmbunătățește stabilitatea și permite o poziție de condus mai agresivă atât pe bicicletele XC, cât și pe cele cu pietriș.
ARGO PENTRU CURSE OFF-ROAD
- Bazată pe platforma Vento Argo, această nouă versiune X este proiectată cu o varietate de caracteristici de curse off-road. Cu un design cu nas scurt și contururi rotunjite, șa îmbunătățește stabilitatea și suportul pe traseele tehnice XC și permite o poziție de condus mai agresivă pe cursele lungi cu pietriș.
SPRIJINUL CORECT PENTRU IMPINGERE PURTĂ
- Argo X este o șa cu profil redus, cu o tranziție de la nas la aripă, care ajută la pedalarea eficientă în orice poziție de călătorie. Un nas mai larg oferă mai mult sprijin pentru a ajuta călăreții să-și mențină aderența în timpul urcărilor abrupte și acționează ca o bază optimă de la care să producă putere fără a sacrifica confortul atunci când pedalează pe cățări. Șaua devine un dispozitiv de control atunci când scăpați tija de șa pe singletrack; Contururile sale rotunjite permit mișcarea lină și rapidă a picioarelor în jurul șei, pentru a vă ajuta să păstrați cursul.
REDUCERE A PRESIUNII INGINERIE
- Argo X are o decupare ergonomică îmbunătățită, concepută pentru a reduce presiunea pe zonele sensibile. Un strat de cauciuc în partea inferioară a decupajului funcționează ca o clapă de noroi, blocând murdăria și pulverizarea nedorite de pe drumurile neasfaltate.
ACASĂ OFF ROADS
- Deși disciplinele specifice pot diferi, cursele de cross-country, ciclocross și gravel se confruntă cu multe provocări similare, inclusiv teren accidentat, pante abrupte și nevoia frecventă de a se adapta rapid la condițiile în schimbare. Argo X este conceput pentru a oferi senzația potrivită de pregătire pentru curse în aceste trei categorii competitive, oferind un confort mai mare și o ușurare a presiunii pe suprafețele accidentate, susținând în același timp puterea explozivă necesară pentru a rămâne în fruntea grupului.