Alegeți țara de livrare

Pravica do odstopa od pogodbe

Clientul are dreptul de a se retrage din contract fără a da niciun motiv în termen de 14 zile. Perioada de retragere este de 14 zile de la data la care clientul sau o persoană terță desemnată de către client (alta decât transportatorul) primește bunurile achiziționate.

Perioadă extinsă a dreptul de retragere pentru membrii Muziker Club 

Un client care este, de asemenea, membru al Muziker Club are dreptul la o perioadă extinsă la 30 de zile a dreptului de retragere din contract, dincolo de perioada normală de 14 zile stabilită prin lege. În această perioadă prelungită, își poate exercita dreptul de a restitui mărfurile fără să dea vreun motiv. Atenție! Acest drept se aplică doar pentru produsele nedeteriorate, cu ambalajul original. În cazul în care inspecția operatorului nu dezvăluie nicio discrepanță a stării mărfurilor returnate în aceste condiții, operatorul va oferi membrului clubului un voucher egal cu prețul mărfurilor menționate în documentul de vânzare, pe care membrul clubului îl poate folosi exclusiv pentru cumpărarea altor bunuri. Retragerea din contract în perioada prelungită este exclusă în cazul acelor tipuri de mărfuri care sunt specificate în acest context în dispozițiile privind excluderile din acești termeni și condiții. Dreptul la o perioadă extinsă de retragere de 30 de zile este atribuit doar consumatorului care este membru al Muziker Club și nu este o persoană juridică.

Dacă nu sunteți un client înregistrat, puteți utliliza formularul.

Imediat după completarea formularului, veți primi confirmarea pe care o veți tipări și veți introduce în colet. Formularul atașat ne va ajuta să soluționăm rapid cazul dumneavoastră.

Dreptul statutar de retragere 

Cumpărătorul are dreptul de a se retrage din contract în termen de 14 zile de la data primirii mărfii, indiferent dacă are statut de consumator sau de societate comercială.
Cumpărătorul care este o entitate comercială nu are dreptul de a se retrage din contract dacă bunurile au fost utilizate în orice fel, dacă au fost deteriorate, despachetate sau dacă nu poate livra vânzătorului bunurile în ambalajul original. Într-un astfel de caz, vânzătorul fie nu va accepta retragerea din contract, fie, în cazul acceptării retragerii, suma ce urmează a fi rambursată de către vânzător va fi redusă cu cheltuielile necesare pentru a readuce bunurile la starea inițială sau cu diferența dintre valoarea mărfurilor noi și valoarea mărfurilor returnate. Drepturile cumpărătorului-consumator nu sunt afectate de această prevedere.

 

Bunuri uzate, murdare, incomplete sau de consum 

Daca retragerea din contract se face de catre un cumparator care este consumator, mărfurile pot fi utilizate pentru a determina natura și caracteristicile lor, dar nu trebuie să existe o uzură aparentă. Clientul este responsabil pentru păstrarea mărfurilor în condiții de siguranță, ferite de murdărire sau daune. Este necesar să ne gândim la costurile pe care le vom avea pentru a readuce mărfurile la starea inițială. Cumpărătorul este obligat să ramburseze vânzătorului costurile asociate restabilirii mărfurilor și daunelor cauzate mărfurilor (de exemplu, conținut incomplet, bunuri uzate sau murdare etc.). Veți evita perceperea acestor taxe dacă veți readuce mărfurile la starea inițială (curățare, ambalare corespunzătoare, componente complete, etc.).

În cazul bunurilor de larg consum (de ex. corzi, fețe de tobă, bețe de tobă, agenți de curățare, etc.), retragerea poate fi aplicată numai dacă cumpărătorul livrează bunurile ambalate în ambalajul original intact sigilat, nedeteriorat și neutilizat.

Pentru a-și exercita dreptul legal de retragere, clientul trebuie să notifice companiei Muziker decizia de retragere din contract printr-o declarație clară.


Va rugăm să imprimați și să completați formularul de retragere și să-l trimiteți împreună cu bunurile returnate, altfel expedierea nu va putea fi identificată corect.  
În cazul exercitării dreptului de retragere, se consideră suficient să se prezinte informații privind exercitarea dreptului de retragere înainte de expirarea perioadei de retragere.

Vă rugăm să trimiteți produsul, inclusiv formularul de retragere, la următoarea adresă:


Muziker (Return)
P3 Logistic park
Hala 2
900 55 Lozorno
Slovacia

Consecințele retragerii

Dacă vă retrageți din acest contract, noi (Muziker) suntem obligați să restituim orice plăți pe care le-am primit de la dvs. la cumpărare, inclusiv costul de livrare, dacă este cazul (cu excepția costurilor suplimentare suportate prin alegerea unei metode de expediere diferite de cea cele mai convenabile, livrări standard pe care le oferim).


Rambursare

Vom trimite banii pentru mărfuri în cel mult 14 zile de la primirea avizului de retragere, dar nu înainte ca mărfurile returnate, inclusiv formularul completat, să fie returnate departamentului nostru (sau înainte de a putea dovedi că mărfurile returnate au fost deja trimise pentru noi).
Pentru restituirea plății folosim aceeași metodă de plată ca și clientul în timpul achiziției. În cazul unei rambursări a numerarului la livrare și transfer bancar, folosim doar transfer bancar într-un cont bancar.
Nu este posibilă returnarea plății prin comandă poștală sau în numerar.
În caz de retragere acceptată din contract făcută după perioada legală de 14 zile (de exemplu, clienții care sunt membri ai Clubului Muziker sau clienții care au achiziționat opțiunea Returnare extinsă) și care respectă politicile noastre de returnare (articolul este în ambalajul original, articolul este nedeteriorat, etc.), vom face rambursarea sub forma unui voucher care poate fi utilizat pentru achiziționarea altor bunuri din Muziker.
Nu veți fi niciodată taxat pentru o rambursare.


Cadouri și bonusuri

Dacă vi s-a oferit un cadou sau un bonus împreună cu mărfurile, contractul cadou pentru un astfel de cadou își pierde eficiența la retragerea din contract și sunteți obligat să returnați cadoul sau bonusul furnizat împreună cu mărfurile.


Costuri de transport retur

Veți suporta toate costurile de transport ale mărfii, chiar dacă mărfurile nu pot fi returnate prin natura lor.
Cumpărătorul este răspunzător de expedierea produsului înapoi la Muziker

Dreptul de retragere nu apare în următoarele cazuri: 

  • contracte de furnizare a mărfurilor care nu sunt prefabricate și au fost fabricate pe baza unei alegeri personale sau în conformitate cu specificațiile clientului sau orice bunuri adaptate la cerințele personale ale clientului;
  • contracte pentru furnizarea de bunuri adaptate clientului și bunuri vândute pe metru (cabluri vândute pe contor, lanțuri vândute pe contor etc.);
  • contracte de furnizare a mărfurilor sigilate care nu sunt eligibile pentru returnare din motive legate de igienă sau de protecția sănătății (de exemplu căști In-ear etc.);
  • contracte pentru furnizarea de înregistrări audio sau video sau software de calculator într-un pachet sigilat, cu condiția ca sigilarea la livrare să fi fost încălcată;
  • contracte pentru furnizarea de literatură (cărți, reviste, partituri, tablaturi);
  • vânzarea de mărfuri, care ar putea fi, datorită naturii lor, inseparabile în amestec cu alte mărfuri după livrare;
  • vânzarea de bunuri realizate în funcție de cerințele specifice ale consumatorului, bunuri adaptate sau bunuri destinate special unui singur consumator.

Vă rugăm să încercați să protejați mărfurile de deteriorare și contaminare.

Dacă este posibil, trimiteți-ne mărfurile înapoi în ambalajul original împreună cu formularul completat, accesoriile complete și toate părțile ambalajului. Dacă este necesar, utilizați ambalaje de transport pentru a trimite mărfurile înapoi. Dacă nu mai dețineți ambalajul original, vă rugăm să asigurați o protecție suficientă a mărfurilor împotriva avariilor în timpul transportului, folosind ambalajul corespunzător și evitați astfel cererea noastră de compensare pentru daunele cauzate de ambalajele insuficiente. Aceste opțiuni nu reprezintă o condiție pentru exercitarea efectivă a dreptului de retragere.  Vă rugăm să rețineți că sunteți responsabil pentru starea în care mărfurile ajung la noi (inclusiv orice daune cauzate în timpul expedierii către noi) și orice cerere de daune trebuie să fie îndreptată individual împotriva transportatorului. 

Retragere din contractul vânzătorului 

Vânzătorul va avea dreptul să se retragă din Contractul de cumpărare din cauza vânzării inventarului, a indisponibilității mărfurilor sau dacă producătorul, importatorul sau furnizorul bunurilor, convenit în contractul de achiziție, a întrerupt producția sau a făcut astfel de modificări serioase încât l-a împiedicat pe vânzător, chiar cu toate eforturile rezonabile de a face acest lucru, să livreze bunurile către client în termenul stabilit de acești Termeni și condiții sau la prețul specificat în magazinul online. Vânzătorul este obligat să informeze imediat cumpărătorul cu privire la acest fapt și să ramburseze depozitul plătit pentru bunuri (după cum s-a convenit în contractul de cumpărare) în termen de 14 zile de la notificarea retragerii din contract. Banii vor fi rambursați prin aceeași metodă utilizată de client pentru plată sau transferați direct în contul bancar furnizat de cumpărător.

Retragere din contract și cardul cadou  

Clienții se pot retrage din contract pentru o comandă care a fost plătită integral sau parțial cu un Card Cadou Muziker și pot returna bunurile. Clientul va primi un credit în magazinul online Muziker egal cu valoarea cardului cadou utilizat, credit care poate fi utilizat pentru achiziții viitoare. Restul sumei va fi rambursată prin metoda de plată utilizată la efectuarea comenzii.

Asigurarea mărfurilor înainte de transport

Vă rugăm să încercați să protejați mărfurile împotriva deteriorării și contaminării (de exemplu, folosind o căptușeală adecvată). 

 Vă rugăm să ne trimiteți mărfurile înapoi în ambalajul original împreună cu formularul completat, accesoriile complete și toate părțile ambalajului. Demontați întotdeauna produsele. 

Dacă este necesar, utilizați ambalaje de transport pentru a returna mărfurile.   Dacă nu mai dețineți ambalajul original, vă rugăm să utilizați ambalaje corespunzătoare pentru a asigura o protecție adecvată a mărfii împotriva avariilor în tranzit și a evita plata daunelor din cauza ambalajelor insuficiente/necorespunzătoare. Dacă ne livrați mărfurile pe spezele dvs., sunteți responsabil pentru starea în care mărfurile ajung la noi (inclusiv orice daune cauzate în timpul transportului). Orice cerere de daune va trebui adresată transportatorului ales de către dvs.