Alegeți țara de livrare

Garanție extinsă

Nimeni nu poate garanta că ceva nu va merge prost. Dar poți cumpăra o perioadă de garanție extinsă. Dacă faci acest lucru, vom repara sau înlocui produsul defect în această perioadă.

Protejează-ți bucuria

Cu serviciul suplimentar "Garanție extinsă", beneficiezi de timp suplimentar atunci când produsul tău este acoperit de garanția noastră. Poți adăuga un an suplimentar la standardul de 24 de luni, timp în care îți garantăm că produsul tău va fi complet funcțional și fără defecte.

Pentru liniștea ta

Este important pentru noi ca bucuria ta să fie fără griji nejustificate. Extinde garanția cu 1 sau 3 ani și bucură-te de lucruri noi fără griji pentru și mai mult timp.

Pentru informații suplimentare și detalii despre garanția extinsă, consultă Termenii și condițiile noastre sau contactează serviciul nostru pentru clienți.

Exemplul nr. 1

  • Cumperi o chitară pentru 752 €.
  • Achiziționezi serviciul suplimentar de Prolungare a Garanției.
  • Chitara prezintă o defecțiune după expirarea perioadei de garanție.
  • Reparăm chitara în Muziker, iar costul reparației este de 475 € (63% din prețul chitarei).
  • Datorită serviciului suplimentar cu garanție prelungită, nu va trebui să plătești nimic.

Exemplul nr. 2

  • Cumperi un fier de golf în valoare de 249 €.
  • Achiziționezi serviciul suplimentar de Prolungare a Garanției.
  • Fierul de golf se rupe după expirarea perioadei de garanție.
  • Datorită garanției prelungite, vei primi o compensație pentru reparație în valoare de 155 € (62% din prețul original al produsului).

Exemplul nr. 3

  • Cumperi un scuter pentru 999 €.
  • Achiziționezi serviciul suplimentar de Prelungire a Garanției.
  • Scuterul se defectează după expirarea perioadei de garanție.
  • Deoarece ai achiziționat garanția prelungită, vom compensa costul reparației în valoare de 590 € (59% din prețul scuterului).

Cum să faci asta?

Întrebări frecvente


Ce acoperă garanția extinsă?
Pentru aceleași defecte și defecțiuni ale produsului ca și în cazul garanției standard.

Ce nu este acoperit de garanția extinsă?
Pentru consumabile, bunuri perisabile, bunuri neambalate, folosite sau deteriorate sau pentru astfel de defecte pe care nu le-am recunoaște nici măcar în cadrul garanției standard (de exemplu: defecte cauzate de manipulare neprofesionistă, fulger, virus computerizat, manipulare necorespunzătoare, modificarea pieselor originale produsului și așa mai departe). Opțiunea de a activa garanția extinsă nu se aplică fiecărui produs din oferta noastră.

La ce aveți dreptul în cazul unei reclamații pe durata perioadei extinse de garanție?
Vom asigura repararea gratuită a produsului. În cazul în care produsul are un defect iremediabil și repararea nu este posibilă, vă vom permite să returnați bunurile și vă vom plăti valoarea reziduală a bunurilor sub forma unui voucher financiar pentru următoarea dvs. achiziție. Valoarea reziduală este prețul de achiziție al produsului redus cu 1% pentru fiecare lună de utilizare. Termenul limită pentru gestionarea unei reclamații poate fi mai mare de 30 de zile în cazul unor diagnostice sau reparații mai complicate.

Poate o persoană juridică (companie, organizație) să activeze garanția extinsă?
Da, se poate. Conform legii, o entitate juridică are dreptul doar la o perioadă de garanție standard de 12 luni. Acest lucru poate fi prelungit cu 1 sau 3 ani, obținându-se astfel 2 sau 4 ani din perioada totală de garanție.

Vreau să returnez marfa. Veți rambursa prețul de achiziție al garanției extinse?
Dacă returnați mărfurile cu garanția extinsă activată, vom returna întreaga valoare a achiziției: prețul de cumpărare al mărfii + transport + prețul de achiziție al garanției extinse.

Am făcut o cerere pentru bunuri în timpul garanției legale. Ce se întâmplă cu garanția extinsă?
Dacă reclamați un defect al produsului în perioada legală de garanție (adică dacă garanția extinsă nu a început încă) și reparăm mărfurile reclamate, garanția extinsă continuă în mod normal.
Dacă vă oferim o înlocuire a produsului, garanția extinsă se va aplica, desigur, și noului produs.
Dacă vă retrageți din contract în conformitate cu condițiile noastre de garanție ca parte a unei reclamații în timpul garanției legale de 24 de luni, vom rambursa prețul de achiziție al produsului și prețul de achiziție al garanției extinse.

Cum raportez o reclamație?
Completarea unei reclamații este foarte simplă. Nu există acte sau apeluri telefonice inutile. Completați doar câteva câmpuri de pe pagina noastră web. Aici puteți găsi un ghid rapid.


MUZIKER SMILE

În plus, vom acorda membrilor Muziker Smile încă un an de garanție extinsă, gratuit.