Condiții de utilizare MUZIKER CLUB
Acești termeni guvernează calitatea de membru al clubului MUZIKER (Club) si relațiile dintre Muziker, a.s., Drieňová 1/H, 821 01 Bratislava, Republica Slovacă, înregistrată in registrul comercial al Tribunalului districtual din Bratislava I, secțiunea Sa, dosar No 3337/B, IČO: 35840773, DIČ: 2021680991, în calitate de operator, pe de o parte (denumit în continuare "operatorul") și un clientul care obține utilizarea serviciilor clubului (denumit în continuare "membru al clubului" sau "membru"), pe de altă parte, și face parte integrantă din Termenii și condițiile generale ale operatorului.
I. MUZIKER CLUB
Sistemul MUZIKER CLUB de fidelizare a clientului este un sistem de beneficii pentru clienții companiei Muziker. Avantajele sistemului de loialitate pot fi folosite în toate spațiile de afaceri ale companiei Muziker (in magazinul online și în magazinele fizice).
II. Apartenență
Orice persoană care solicită (sau care deține un card de fidelitate), pe care îl primește după ce și-a înregistrat cu succes apartenența prin e-mail, poate deveni membru al MUZIKER CLUB. Calitatea de membru este stabilită pentru o perioadă nedeterminată, ca parte a înregistrării clientului pe site-ul operatorului sau la oricare dintre sediile companiei. În caz de dezacord cu apartenența la Club la înregistrarea unui cont de client pe site-ul Muziker, a.s. clientul marchează opțiunea relevantă de dezacord cu aderarea, iar înregistrarea sa în contul de client va avea loc fără a înregistra calitatea de membru în club. Calitatea de membru expiră prin anularea înregistrării sau prin încetarea conștientă de către un membru sau operator. Operatorul își rezervă dreptul de a rezilia calitatea de membru, dacă un membru a abuzat de regulile clubului sau are motive să suspecteze că membrul folosește clubul cu încălcarea legii aplicabile sau pentru încălcarea drepturilor terților, pentru a facilita infracțiunea sau pentru suspiciunea rezonabilă că utilizatorul real al clubului sau a contului de client este altă persoană decât persoana înregistrată. Încetarea calității de membru are ca rezultat pierderea irevocabilă a tuturor punctelor disponibile rezervate și neutilizate și dezactivarea cardului de loialitate al membrilor. Calitatea de membru al clubului, cardul de fidelitate și beneficiile clubului nu sunt transferabile. Înregistrarea retroactivă a abonamentului clubului sau revendicarea retroactivă a beneficiilor clubului nu sunt permise. Cardul de fidelitate nu este vândut separat.
III. Achiziții reduse pentru puncte câștigate
La cumpărare, membrul clubului primește numărul corespunzător de puncte pentru fiecare produs. Punctele câștigate reprezintă un credit financiar care poate fi răscumpărat pentru achizițiile viitoare în condițiile acestor termeni și condiții. Numărul corespunzător de puncte obținute prin achiziție este vizibil în detaliile produselor din catalog, precum și în coșul magazinului online.
Condiția obținerii de puncte la cumpărarea de bunuri la distanță (vânzările pe Internet) este apartenența la club, dreptul de proprietate asupra unui card de loialitate de club, înregistrarea contului de client pe site-ul www.muziker.com, realizarea achiziției conectat în contul de client și o valoare pozitivă a punctului, publicată în detaliu pe linia de produse din catalogul de sortimente de pe site-ul www.muziker.com. Nu este posibil să primiți Puncte de Muziker Club și să le utilizați în aceeași comandă.
Dacă prețul produsului rezultat este rezultatul unui acord individual de preț între operator și membru al clubului sau o ajustare individuală a prețurilor pentru membrul clubului, membrul clubului nu are dreptul să primească puncte. În cazul în care un membru al clubului va aplica un cupon de reducere pentru un produs sau pentru întreaga comandă, nu va primi puncte de fidelitate pentru acel produs sau pentru comandă.
Condiția necesară pentru câștigarea punctelor la cumpărarea din magazinele fizice ale operatorului sunt apartenența la club, dovada dreptului de proprietate asupra cardului de fidelitate (prin prezentarea unui card de fidelitate sau prin dovedirea numărului cardului de fidelitate sau prin furnizarea unei adrese de e-mail aferente proprietății cardului de club), înregistrarea valabilă a contului de client pe www.muziker. com și o valoare pozitivă a punctului, publicată în detaliu din linia de produse relevantă din catalogul de sortimente de pe site-ul www.muziker.com.
Atunci când achiziția este făcută într-un magazin online, punctele obținute de membrul clubului sunt creditate și devin disponibile numai după perioada de drept de retragere de 30 de zile, și după ce plata este creditată în conturile operatorului. În cazul în care un membru s-a abonat la serviciul suplimentar de acordare a unei perioade prelungite pentru dreptul de retragere fără a da un motiv pentru încă 30 sau 60 de zile, punctele vor deveni disponibile pentru membrul clubului numai după perioada de 60, sau respectiv, 90 de zile. Pentru achizițiile din oricare dintre magazine, punctele obținute de membrul clubului vor fi creditate și vor deveni disponibile imediat după cumpărare (pentru achiziții în rate și facturi, însă, punctele devin disponibile numai după 30 de zile de la creditarea contului operatorului). Numărul curent de puncte disponibile va fi afișat membrului clubului în starea de conectare activă în contul clientului sau atunci când cumpără la unul dintre magazinele fizice, pe bonul casei de marcat pentru achiziția făcută, sau poate obține informații la cerere, de la personalul pentru serviciu clienți. Dacă un membru al clubului nu face o nouă achiziție în termen de 6 luni de la ultima achiziție, valoarea totală a punctelor sale disponibile va fi redusă cu 50%.
Atunci când face o achiziție, membrul clubului poate alege câte puncte disponibile va folosi pentru a plăti achiziția. Numărul de puncte selectat va fi sub forma unei reduceri a valorii totale a coșului de cumpărături. La răscumpărare, 100 de puncte au valoarea corespunzătoare pentru 1 EUR. Vom folosi cursul de schimb Euro actual pentru a converti punctele în Lei. Răscumpărarea punctelor poate fi utilizată până la 100% din valoarea mărfurilor.
Aplicarea punctelor (neajunsuri) este posibilă numai în cursul unei achiziții efectuate în magazinul online al operatorului și nu este posibilă în magazine fizice ale operatorului.
IV. Perioada prelungită de retragere de 30 de zile (returnarea mărfurilor fără motiv)
Membrul Clubului are dreptul la o perioadă extinsă de 30 de zile pentru returnare, peste perioada normală de 14 zile prevăzută de lege. În această perioadă prelungită, membrul își poate exercita dreptul de a restitui mărfurile fără să dea vreun motiv. Cu toate acestea, acest drept se aplică numai mărfurilor nedeteriorate, în ambalajul original. În cazul în care inspecția operatorului nu relevă nicio discrepanță în starea mărfurilor returnate în aceste condiții, operatorul va oferi membrului clubului un voucher financiar egal cu prețul mărfurilor înscrise în documentul de vânzare, pe care membrul clubului îl poate folosi exclusiv pentru achiziționarea de bunuri suplimentare. Retragerea din contract în perioada prelungită este exclusă pentru acele tipuri de mărfuri care sunt specificate în acest context în dispozițiile de excludere relevante din secțiunea privind dreptul de retragere în condițiile de activitate ale operatorului.
V. Garanție extinsă de 3 ani a mărfurilor
Calitatea de membru al clubului conferă Garanția extinsă de 3 ani pentru bunurile noi din gama operatorului. Acest drept nu se aplică consumabilelor, produselor cu amănuntul, bunurilor perisabile sau bunurilor noi, care sunt reglementate de dispozițiile relevante din termenii și condițiile de garanție ale operatorului. În cazul reclamațiilor, în urma diagnosticării tehnice complexe sau în cazul reparației bunurilor, perioada de rezolvare a reclamației produsului poate fi mai mare de 30 de zile. Dacă în perioada de garanție extinsă apare un defect al produsului care poate fi înlăturat și defectul nu este exclus din garanție, operatorul va remedia defectul pe cheltuiala proprie. Dacă în perioada de garanție extinsă se constată un defect de produs care nu poate fi înlăturat, operatorul nu va returna prețul de achiziție integral membrului clubului, dar va oferi o cerere de garanție prin emiterea unui voucher la valoarea reziduală a mărfii revendicate. Acest voucher este exclusiv pentru achiziționarea altor bunuri. Dreptul de a solicita o garanție extinsă se aplică numai clientului care este consumator (o persoană fizică care nu acționează în sfera afacerii, angajării sau ocupației sale în momentul încheierii și finalizării unui contract de consum).. Celelalte prevederi ale termenilor și condițiilor garanției rămân neafectate.
VII. Dispoziții finale
Membrul clubului înregistrat ca persoană juridică în club nu are dreptul la beneficiul garanției extinse de 3 ani de bunuri și a perioadei de retragere de 30 de zile (returnarea mărfii fără a da niciun motiv).
La retragerea din contract, un membru al clubului nu are dreptul la o rambursare cu o valoare financiară mai mare decât cea menționată pe chitanța de vânzare, adică nu are dreptul la rambursarea punctelor aplicate sub formă monetară sau nemonetară. Punctele rezervate obținute pentru achiziționarea de bunuri returnate de un membru al clubului în termen de 30 de zile de la retragere vor fi deduse definitiv din soldul punctelor rezervate.
Lista actuală a beneficiilor este publicată pe site-ul operatorului. Gama minimă al beneficiilor este stabilită în acești termeni și condiții. Membrul Clubului acceptă că lista beneficiilor se poate modfica în timp.
Operatorul nu este responsabil pentru limitarea folosirii clubului din partea unor terți (de exemplu, partenerul de afaceri al operatorului), sau din motive care au apărut independent de voința și / sau acțiunea operatorului. Operatorul are dreptul să suspende temporar utilizarea clubului, fără ca această suspendare să fie considerată o încălcare a obligației operatorului, din motive de siguranță, forță majoră (circumstanțe care nu sunt controlate de operator și nu pot fi influențate de operator), decizii ale autorității publice competente , pentru executarea reparațiilor și lucrărilor necesare pentru operarea, revizuirea sau întreținerea echipamentelor tehnice care permit clubului să funcționeze. Operatorul va informa membrul clubului despre suspendarea clubului printr-o notificare publicată pe site-ul www.muziker.com.
Operatorul nu este răspunzător pentru pagubele cauzate de utilizarea necorespunzătoare a cardului de fidelitate al clubului.
Operatorul își rezervă dreptul de a modifica aceste reguli.
Acești termeni și condiții sunt valabile și eficiente începând cu data de 22.9.2019