Mastering
"DMM (Direct Metal Mastering) - această tehnologie este utilizată pentru a produce înregistrări folosind un disc de oțel cu un strat de cupru pur. Semnalul audio este scris direct pe discul de cupru. Diferența față de producția convențională este că acest proces este într-un singur pas - spre deosebire de standardul în trei pași.
Rezultatul este o reducere a ecoului, a foșnetului și a zgomotului. "
De la vânzarea Neumann către producătorul german de microfoane Sennheiser, nu mai sunt produse strunguri noi și nu mai sunt furnizate piesele de schimb. Există doar 6 astfel de dispozitive în lume. Cel mai bun exemplu de turnare DMM poate fi găsit de obicei pe etichetele Teldec (Germania) sau EMI (Regatul Unit) de la începutul anilor 1980.
Half Speed Mastering – procesul de tăiere a vinilului la jumătate de viteză. Strungul discului și sursa principală sunt rulate la jumătate de viteză, adică 16 2/3. Aleargă împreună la viteza greșită – încet.
Cu cât se cheltuie mai mult pentru tăierea canelurii, cu atât lucrarea este mai precisă. Există o diferență vizibilă între înregistrările care au fost create în timp real și înregistrările care au fost create în timp dublu.
Direct to Disc – înainte de sosirea înregistrării pe bandă, totul era înregistrat într-un mod „direct pe disc”. Este o metodă foarte provocatoare, deoarece trebuie să înregistrezi totul în direct, fără erori muzicale sau tehnice grave. După încărcarea unei melodii, nu există nicio modalitate de a o edita. În zilele noastre, această tehnologie devine din nou populară. În parte datorită lui Third White Records a lui Jack White. Întreaga alchimie se bazează pe faptul că muzicienii trebuie să o înțeleagă chiar de la prima notă. În ciuda tuturor pregătirilor, uneori se pot întâmpla greșeli și poate că asta adaugă un moment magic și autenticitate unei astfel de înregistrări.
În general, însă, masterizarea înregistrării în studio se face în mod specific pentru LP-uri și este diferită de masterizarea finală pentru
CD sau alte formate.