Alegeți țara de livrare

Asigurare de transport

Serviciul de asigurare a transportului acoperă despăgubirile pentru daunele aduse mărfurilor achiziționate prin proceduri accelerate în cazul apariției oricăruia dintre următoarele incidente:
  • deteriorarea transportului
  • distrugerea lotului

Companiile de transport sunt responsabile pentru livrarea mărfurilor în stare nedeteriorată. În anumite cazuri, răspunderea lor este limitată de convențiile internaționale. Aceasta înseamnă că nu acoperă, de exemplu, deteriorarea sau distrugerea unui lot ca urmare a unui dezastru natural. În aceste cazuri, procesarea unei reclamații ar putea dura câteva săptămâni. Utilizând serviciul nostru de asigurare de transport maritim, clientul își poate asigura avantajul unui proces lin și accelerat, fără probleme, de gestionare a reclamațiilor, precum și a unei eventuale despăgubiri pentru daunele produselor achiziționate, dacă ar avea loc evenimentele de mai sus.

Condiții de prestare a serviciului de asigurare de transport

Asigurarea transportului de mărfuri acoperă deteriorarea sau distrugerea produselor în timpul transportului său, de la momentul încărcării expediției pe mijlocul de transport specificat în contract, până la momentul descărcării mărfurilor transportate și predării acestora către destinatar sau altei persoane autorizată de destinatar. În cazul colectării personale a produselor la unul dintre punctele de colectare ale vânzătorului sau ale curierului, momentul livrării este considerat a fi colectarea mărfurilor de către destinatar. Dacă transportul de mărfuri este împărțit în părți individuale, acoperirea asigurării se aplică separat fiecărei părți a transportului de mărfuri.

Serviciul de asigurare pentru transport oferă clientului avantajul de a accelera procesul de reclamație. Clientul este obligat, în cel mult 24 de ore de la primirea mărfurilor, să raporteze orice daune sau distrugeri ale transportului către Muziker. Informațiile referitoare la deteriorarea bunurilor trebuie completate cu documentația foto a bunurilor deteriorate. Muziker va organiza apoi colectarea și returnarea transportului mărfurilor deteriorate prin curierat (costuri plătite de Muziker). După primirea bunurilor, Muziker va trimite imediat clientului un înlocuitor. În cazul în care produsul nu este disponibil în stoc la momentul respectiv, Muziker va oferi clientului bunuri alternative ca înlocuitor.

Clientul ia la cunoștință că taxa plătită pentru serviciul de asigurare transport nu va fi rambursată de Muziker în cazul retragerii din contract. Reclamațiile prin asigurarea de expediere pot fi făcute numai în legătură cu bunurile enumerate pe factură, împreună cu serviciul de asigurare de transport achiziționat. Aplicarea serviciului nu poate fi solicitată pentru bunuri din alte facturi, alte expedieri sau retroactiv. O reclamație făcută prin asigurarea de transport trebuie adresată la următoarea adresă de e-mail: reclamatii@muziker.com.

Exemplul nr. 1

  • Cumperi ochelari pentru activități în aer liber pentru 249 €.
  • Achiziționezi, de asemenea, serviciul de Asigurare a Expediției.
  • În timpul transportului de la noi către tine, coletul este deteriorat și ochelarii suferă.
  • Datorită serviciului de asigurare a expedierii, odată ce produsul deteriorat ajunge la noi, îți vom trimite imediat o piesă nouă, fără a aștepta finalizarea procesului de reclamație. Dacă nu avem o piesă nouă în stoc, vei primi imediat un voucher pentru achiziționarea unui nou produs.

Exemplul nr. 2

  • Cumperi o undiță în valoare de 129,95 €.
  • Achiziționezi, de asemenea, serviciul de Asigurare a Expediției.
  • Undița se rupe în timpul transportului către tine și este evident că defectul este cauzat de către transportator.
  • Nu va trebui să aștepți finalizarea procesului de reclamație. Odată ce coletul deteriorat ajunge la noi, îți vom trimite imediat o piesă nouă sau vei primi un voucher pentru achiziționarea unui nou produs, în cazul în care modelul inițial nu mai este disponibil.

Cum să faci asta?

FAQ


Câte zile am pentru a raporta un colet deteriorat?
Poți raporta un colet deteriorat în termen de 14 zile de la primirea bunurilor. Totuși, pentru o soluționare rapidă, recomandăm să ne contactezi în termen de 3 zile de la primirea coletului.

Trebuie să plătesc din nou pentru transport?
Nu, transportul este evident suportat de noi. Alegi asigurarea, așa că nu vei plăti din nou.

Ce se întâmplă dacă produsul solicitat nu mai este în stoc?
Vom găsi o soluție alternativă și, în cazul în care nu ești de acord, îți vom returna banii.

Unde trebuie să raportez deteriorarea coletului?
Poți să ne suni la linia noastră de relații cu clienții sau să ne trimiți un e-mail, sau să folosești chat-ul pentru clienți.