Companiile de transport sunt responsabile pentru livrarea mărfurilor în stare nedeteriorată. În anumite cazuri, răspunderea lor este limitată de convențiile internaționale. Aceasta înseamnă că nu acoperă, de exemplu, deteriorarea sau distrugerea unui lot ca urmare a unui dezastru natural. În aceste cazuri, procesarea unei reclamații ar putea dura câteva săptămâni. Utilizând serviciul nostru de asigurare de transport maritim, clientul își poate asigura avantajul unui proces lin și accelerat, fără probleme, de gestionare a reclamațiilor, precum și a unei eventuale despăgubiri pentru daunele produselor achiziționate, dacă ar avea loc evenimentele de mai sus.
Asigurarea transportului de mărfuri acoperă deteriorarea sau distrugerea produselor în timpul transportului său, de la momentul încărcării expediției pe mijlocul de transport specificat în contract, până la momentul descărcării mărfurilor transportate și predării acestora către destinatar sau altei persoane autorizată de destinatar. În cazul colectării personale a produselor la unul dintre punctele de colectare ale vânzătorului sau ale curierului, momentul livrării este considerat a fi colectarea mărfurilor de către destinatar. Dacă transportul de mărfuri este împărțit în părți individuale, acoperirea asigurării se aplică separat fiecărei părți a transportului de mărfuri.
Serviciul de asigurare pentru transport oferă clientului avantajul de a accelera procesul de reclamație. Clientul este obligat, în cel mult 24 de ore de la primirea mărfurilor, să raporteze orice daune sau distrugeri ale transportului către Muziker. Informațiile referitoare la deteriorarea bunurilor trebuie completate cu documentația foto a bunurilor deteriorate. Muziker va organiza apoi colectarea și returnarea transportului mărfurilor deteriorate prin curierat (costuri plătite de Muziker). După primirea bunurilor, Muziker va trimite imediat clientului un înlocuitor. În cazul în care produsul nu este disponibil în stoc la momentul respectiv, Muziker va oferi clientului bunuri alternative ca înlocuitor.
Clientul ia la cunoștință că taxa plătită pentru serviciul de asigurare transport nu va fi rambursată de Muziker în cazul retragerii din contract. Reclamațiile prin asigurarea de expediere pot fi făcute numai în legătură cu bunurile enumerate pe factură, împreună cu serviciul de asigurare de transport achiziționat. Aplicarea serviciului nu poate fi solicitată pentru bunuri din alte facturi, alte expedieri sau retroactiv. O reclamație făcută prin asigurarea de transport trebuie adresată la următoarea adresă de e-mail: reclamatii@muziker.com.
La cumpărare, bifează serviciul de Asigurare a coletului în coșul de cumpărături.
Serviciul de Asigurare a coletului va fi activat imediat după efectuarea plății. Prețul final din coș va crește automat cu valoarea serviciului suplimentar.
În cazul în care se produce o situație asigurată, va trebui doar să trimiți un e-mail la reclamatii@muziker.ro și să prezinți factura cu serviciul achiziționat.