cookies
Vei găsi „cookie-urile” noastre delicioase
Scopul cookie-urilor site-ului Muziker este de a face din vizita ta o experiență plăcută în orice moment. Ești de acord cu utilizarea tuturor cookie-urilor apăsând butonul „Sunt de acord”, sau selectezi în setări doar cele pe care le agreezi. Mai multe informații.
Sunt de acord
Refuză

Înscrie-te în programul de loialitate Muziker Smile și profită din plin de toate beneficiile pe care le vei obține prin aceasta. Pentru ca bucuria ta să fie din ce în ce mai mare cu fiecare achiziție.

Deschide-ți un cont Muziker Smile

Devii automat membru al programului de fidelitate Muziker Smile imediat ce îți creezi un cont de client pe site-ul nostru. După înregistrare, îți vom trimite prin e-mail un card de loialitate netransmisibil, iar de acum înainte te poți bucura de beneficiile pe care le au doar clienții noștri fideli.

Beneficiile Muziker Smile

Întrebări frecvente


Ce este Muziker Smile și cum să devii membru?
Muziker Smile este un program de loialitate cu multe beneficii de care te poți bucura imediat ce te înregistrezi. Tot ce trebuie să faci este să îți configurezi contul de client pe site-ul nostru. După înregistrare, îți vom trimite prin e-mail un card de loialitate netransmisibil, iar de acum înainte te poți bucura de beneficiile pe care le au doar clienții noștri fideli.

Cum să colectezi puncte de loialitate și cât valorează 1 punct?
Pentru fiecare achiziție te vom recompensa cu puncte. Odată cu bucuria cumpărăturilor, vei obține și puncte de loialitate, pe care le poți folosi pentru următoarea achiziție. Primești un punct pentru fiecare euro cheltuit. Dacă faci cumpărături în altă monedă, îți vom recalcula punctele și le vom actualiza în funcție de cursul valutar actual.

Unde pot găsi soldul punctelor mele de loialitate?
Soldul actual al punctelor pe care le deții poate fi verificat în orice moment pe site, în contul tău, în profilul personal. Eventual, poți solicita aceste informații personalului din oricare dintre magazinele Muziker.

Cât sunt valabile punctele de loialitate?
Toate punctele acumulate vor fi valabile timp de 24 de luni de la ultima achiziție. Indiferent de cât timp le ai sau dacă le folosești, după fiecare achiziție începe un nou interval de 24 de luni, în care punctele tale vor fi valabile. Însă dacă nu te conectezi pe site-ul nostru și nu faci nicio achiziție timp de mai mult de 2 ani, toate punctele acumulate vor expira.

Cum funcționează returnările de marfă în termen de 30 de zile?
Membrii programului de fidelitate Muziker Smile beneficiază de un termen dublu pentru returnarea produselor, fără a fi nevoie să precizeze vreun motiv. Termenul standard conform legii este de 14 zile, dar pentru membrii programului de fidelitate Muziker Smile, acest termen este extins până la 30 de zile. Procesul funcționează astfel: în primele 14 zile, îți vom restitui suma pentru produsul pe care l-ai returnat, iar în perioada cuprinsă între 14 și 30 de zile de la primirea produsului, îți vom rambursa costul acestuia sub forma unui cupon pentru următoarea ta achiziție. Produsele care nu pot fi returnate din motive legate de natura lor (cum ar fi motive de igienă) sunt menționate în termenii și condițiile noastre comerciale.

Când vor fi creditate punctele de loialitate pentru achiziția realizată?
După realizarea achiziției, mai întâi vom rezerva în siguranță pentru tine timp de 30 de zile, iar apoi le vom credita în contul tău de client. Dacă la produsul tău adaugi și serviciul suplimentar "Returnare prelungită", punctele vor fi adăugate doar după expirarea acestui termen. În cazul în care faci cumpărături într-unul dintre magazinele noastre, vom adăuga imediat puncte în contul tău.

Cum să utilizez puncte de loialitate?
Dacă ai puncte și ai de gând să cumperi ceva, poți decide cât anume din valoarea comenzii tale vrei să achiți folosind puncte. Acestea vor fi "transformate" direct în bani în coșul de cumpărături, iar costul total al achiziției va fi redus cu această sumă. Poți folosi punctele pentru a plăti întreaga sumă, sau le poți economisi. Depinde doar de tine.

De ce, după retragerea din contract în termen de 30 de zile, nu voi primi o rambursare, ci un voucher pentru următoarea mea achiziție?
Acestea sunt regulile. Dacă te retragi din contract în termen de 14 zile de la primirea, îți vom trimite înapoi banii pentru bunurile returnate. Dacă returnezi bunurile între 15 și 30 de zile de la primirea, vei primi un voucher de la noi pe care îl poți utiliza pentru următoarea achiziție.

De ce nu am primit puncte de loialitate după ce am făcut o achiziție?
Nu vă putem credita puncte de loialitate dacă nu te conectezi la contul tău atunci când plasezi comanda. Înregistrează-te și fă cumpărături de fiecare dată când te conectezi la site. Astfel vei primi cu siguranță puncte de loialitate.

Cum funcționează garanția extinsă de 3 ani?
În timp ce clienții obișnuiți beneficiază doar de o garanție de 2 ani pentru produsele noi, membrii programului de fidelitate pot beneficia de o perioadă de garanție extinsă de până la 3 ani. Orice defecțiune reclamată în timpul perioadei de garanție extinsă va fi reparată pe cheltuiala noastră, iar în cazul în care defectul nu poate fi remediat, vei primi un cupon de cumpărături în valoarea rămasă a produsului. Garanția extinsă nu se aplică consumabilelor, produselor perisabile, sau produsele second-hand și desigilate. Dreptul de a beneficia de garanția extinsă îl are doar clientul final. Vom rezolva orice reclamație cât mai rapid posibil, dar în cazuri excepționale, din cauza diagnosticării sau reparațiilor complexe, procesul poate dura mai mult de 30 de zile.